فروش برنج ایرانی مرغوب در شمال

در شمال کشور که مرکز تولید انواع برنج ایرانی میباشد انواع برنج ایرانی مرغوب به صورت عمده کشت و برداشت میشود. خرید برنج ایرانی مرغوب در بازرگانی برنج توسکا واقع در استان مازندران برای خریدار برنج مرغوب ایرانی با قیمت مناسب فراهم شده است.

فروش برنج ایرانی مرغوب در شمال

انواع برنج مرغوب ایرانی

مرغوب ترین برنج ایرانی کدام است؟ مرغوب ترین برنج ایرانی چیست؟ اینها سوالاتی ست که همواره برای خریدار برنج مرغوب ایرانی در وهله اول پیش می آید.

با توجه به کشت گسترده انواع برنج ایرانی در استان های شمالی کشور به ویژه استان سرسبز مازندران، چهار گونه از مرغوب ترین برنج ایرانی در این استان کشت میشود که به شرح زیر میباشند:

  1. برنج کشت دوم امراللهی (بینام): برنج کشت دوم امراللهی که از خوش عطرترین و خوشپخت ترین برنج ایرانی میباشد که در هنگام پخت همچون برنج دانه بلند خارجی قد میکشد و ری میکند. این برنج پس از پخت کاملا سبک و نرم است و در رده اول برنج مرغوب ایرانی قرار دارد.انواع برنج مرغوب ایرانی
  2. برنج دونوج طارم (راتون یا چین دوم): این محصول حاصل چین دوم برنج طارم میباشد که از برنج طارم کشت اول خوش عطرتر و خوشپخت تر است. این برنج در رتبه دوم از برنج ایرانی مرغوب میباشد. که عطر و پخت بسیار خوبی دارد.
  3. برنج طارم هاشمی کشت اول: برنج طارم هاشمی در میان برنج های کشت اول از بهترین برنج های استان مازندران است. عطر و پخت این محصول با قیمت مناسبی که دارد سبب شده است تا از پرفروش ترین برنج ایرانی باشد و در رتبه سورم برنج مرغوب ایرانی قرار بگیرد.انواع برنج مرغوب ایرانی
  4. برنج فجر سوزنی: با کیفیت ترین و بهترین برنج پرمحصول ایرانی برنج فجر است که از نظر پخت بسیار عالی میباشد. ظاهر این برنج بسیار شبیه به برنج خارجی میباشد اما عطر نسبتا خوبی دارد و از برنج های مرغوب ایرانی میباشد.

تمامی این ارقام به نوبه خود و در جایگاه خودشان بهترین برنح ایرانی میباشند. برای شناخت برنج ایرانی مرغوب بهتر است مشخصات دقیق این برنج ها را به صورت کاملا دقیق بدانید. مشخصات برنج مرغوب ایرانی در جدول زیر قابل جستجو میباشد:

انواع برنج مرغوب ایرانی

تشخیص برنج مرغوب از نامرغوب

برنج شمالی مرغوب به صورت عمده در استان مازندارن قابل تهیه میباشد و این امر برای خریدار برنج عمده ایرانی بسیار ضروری میباشد که برنج مرغوب و باکیفیت ایرانی را با اطمینان از مرکز فروش برنج شمال تهیه نمایند.

برای تشخیص برنج مرغوب از برنج نامرغوب باید چه کرد؟

اگر انواع برنج شمالی را بررسی کنیم در می یابیم که انواع برنج شمال تنوع بسیار بالایی دارند. میتوان گفت که در این میان برنج نامرغوب و بی کیفیت وجود ندارد و برنج ها فقط اندکی در کیفیت عطر و پخت با یکدیگر تفاوت دارند.

تشخیص برنج مرغوب از نامرغوب

در حالت کلی برنج مرغوب ایرانی باید ویژگی های زیر را دارا باشد:

۱- ظاهر خوب: برنج ایرانی مرغوب باید از بدو تولید (تبدیل شالی به برنج سفید) ظاهری خوب و صیقلی داشته باشد.

۲- عطر خوب: برنج ایرانی در حال خام و پخته باید خوش عطر باشد و طعم خوبی داشته باشد.

۳- خوشپخت بودن: برنج مرغوب در هنگام پخت شکسته و شفته نمیشود و به خوبی قد میکشد.

تشخیص برنج مرغوب از نامرغوب

در بازرگانی برنج توسکا انواع برنج مرغوب و با کیفیت ایرانی به صورت کاملا خالص و یکدست سورت، بوجاری و بسته بندی میشود. تهیه انواع برنج مرغوب ایرانی از روستای پهناب واقع در شهرستان جویبار انجام میشود تا برنج بدون واسطه و مستقیما از کشاورز به مصرف کننده برسد.

قیمت برنج ایرانی مرغوب

برنج ایرانی مرغوب با توجه به کیفیت، عطر و پخت، نحوه بسته بندی، منطقه کشت و … با قیمت متفاوتی در بازار یافت میشود. بهتر است برای خرید برنج ایرانی مرغوب با قیمت مناسب به مرکز تولید برنج خوب ایرانی در شمال کشور مراجعه کنید تا بهترین برنج ایرانی با قیمت مناسب و به صورت خالص تهیه کنید.

عرضه عمده و خرده انواع برنج با کیفیت ایرانی در بازرگانی برنج توسکا سبب شده است تا مشتریان در سراسر کشور بتوانند برنج خالص و مرغوب ایرانی را بدون واسطه و مستقیما از کشاورزان شمالی تهیه کنند.

قیمت برنج ایرانی مرغوب

بازار فروش برنج مرغوب شمال در فصل برداشت برنج که با عرضه بالاتری انجام میشود برای مشتریان این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند در فصل برداشت برنج ایرانی، برنج را با قیمت مناسب تری خریداری نمایند.

برای اطلاع از قیمت برنج ایرانی مرغوب میتوانید با مشاورین فروش توسکا ارتباط برقرار کنید و همجنین برنج مرغوب قیمت مناسب را بدون واسطه و مستقیما از تولیدکننده دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ