فروش فوق العاده برنج لاشه طارم

برای خرید برنج لاشه طارم عطری از شمال کشور و با قیمت مناسب با مرکز خرید و فروش برنج توسکا تماس بگیرید. برنج خالص و معطر ایرانی تخصص ماست.

فروش فوق العاده برنج لاشه طارم

قیمت برنج لاشه طارم معطر

لاشه طارم یکی از محبوب ترین برنج های شکسته ایرانی میباشد. تولید این برنج در کارخانه بوجاری برنج سفید انجام میشود که از برنج های کامل و سالم جداسازی میشود.

قیمت لاشه طارم معطر در مقایسه با قیمت برنج طارم معطر ارزان تر است. از این رو مصرف کنندگانی که قصد خرید برنج طارم با قیمت ارزان را دارند میتوانند از این برنج بهره ببرند. عطر و طعم لاشه طارم همانند برنج طارم میباشد.

لاشه طارم در بازرگانی برنج توسکا به صورت عمده برای مشتریان قابل سفارش میباشد. از این رو میتوانید با قیمت مناسب، خرید عمده سرلاشه طارم را از استان مازندران تهیه کنید.

قیمت برنج لاشه طارم معطر

قیمت لاشه طارم با توجه به موارد زیر تعیین می شود:

  1. میزان خلوص و عطر برنج
  2. سورت و تمیزی آن
  3. جنس و وزن بسته بندی
  4. سایز برنج و درصد خرد آن
  5. پخت و طعم برنج

ما به شما اطمینان میدهیم که با خرید لاشه طارم از بازرگانی توسکا تمامی بار به صورت خالص و تمیز شده برای مشتریان تهیه شود.

خرید برنج لاشه طارم ایرانی

برنج لاشه به برنج های شکسته ای گفته می شود که شکسته شده و درشت تر از برنج نیم دانه است. بطور معمول برنج سفید ایرانی دارای ۵ الی ۱۰ درصد برنج شکسته در هر کیسه ۷۰ کیلویی می باشد.

دانه های شکسته ای که کمتر ۲/۳ برنج سالم بوده به آن برنج لاشه گفته می شود. لازم به ذکر است برنج لاشه ممکن است شامل برنج سالم (قد کوتاه) و نیم دانه هم باشد.

 

برای خرید لاشه طارم بهتر است با شناخت کافی از برنج طارم اقدام به خرید نمایید. شباهت برنج شیرودی با طارم سبب شده است تا متقلبان لاشه شیرودی را با لاشه طارم مخلوط کنند تا در نهایت به قیمت ارزان تری به فروش برسانند.

برای خرید برنج لاشه بهتر است از مراکز قابل اطمینان خرید خود را انجام دهید تا از کیفیت و خالص بودن بار اطمینان داشته باشید.

خرید عمده لاشه طارم معطر در بازرگانی توسکا در تناژ بالا و به صورت فله برای مشتریان فراهم شده است. برنج شکسته ایرانی به صورت مستقیم از کشاورز تهیه میشود. بنابراین از جهت خلوص بار به مشتریان ضمانت میدهیم.

از این برنج ارزان قیمت طارم میتوانید برای تهیه غذاهای ترکیبی مانند انواع آش، حلیم، سوپ، کوفته، شله زرد و… استفاده نمود.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ