مرکز خرید برنج ایرانی درجه یک

بازرگانی برنج توسکا به عنوان یکی از مراکز اصلی خرید و فروش برنج ایرانی درجه یک در شهرستان جویبار آماده تامین عمده انواع برنج های اصیل ایرانی با قیمت مناسب میباشد.

مرکز خرید برنج ایرانی درجه یک

خرید و فروش برنج ایرانی به صورت عمده

در تامین عمده انواع برنج ایرانی چندین نکته حائز اهمیت است. اولا تامین کننده یا مرکز فروش بایستی به صورت مستقیم و بدون واسطه توانایی خرید از کشاورز و عرضه آن به مشتری را داشته باشد. ثانیا تامین باید به صورت پیوسته و مداوم باشد به طوریکه تامین کننده همیشه باید پاسخگوی نیاز مشتری باشد. ثالثا مراکز فروش باید تنوع انواع برنج ایرانی را در سبد محصولات خود داشته باشند.

در خرید و فروش انواع برنج اصیل ایرانی مراکز فروش بایستی همواره برنج خالص و یکدست را به صورت همیشگی در طول سال ارائه دهند.

خرید و فروش برنج ایرانی به صورت عمده

یعنی اینکه کیفیت برنج ها در طول سال باید تقریبا در یک سطح باشد اینطور نباشد که در دفعات اول فروش برنج با کیفیت بالا صورت بگیرد و در سفارشات بعدی مشتریان از کیفیت برنج کاسته شود.

تاجران و خریداران عمده برنج ایرانی که به صورت حرفه ای کار میکنند همواره به دنبال تامین کننده برنج ایرانی با ویژگی های فوق میباشند.

قیمت عمده برنج ایرانی درجه یک

منظور از برنج درجه یک این است که برنج اولا صد در صد خالص باشد. از طرفی دیگر برنج باید کاملا یکدست، تمیز و بدون خرد باشد. برنج ایرانی با چنین مشخصاتی به نام برنج ایرانی درجه یک یا برنج صادراتی نامیده میشود.

در خرید عمده برنج ایرانی درجه ۱ بافتن تامین کننده مورد اعتماد اهمیت ویژه ای دارد زیرا بسیاری از تامین کنندگان علاوه بر ترکیب برنج های پرمحصول با برنج های کیفی، برنج با درصد خرد بالا به مشتریان عرضه میکنند. این نوع از محصولات بدون شک مشتری پسند نخواهد بود.

قیمت عمده برنج ایرانی درجه یک

در مجموعه برنج توسکا با خرید مستقیم شالی و برنج از کشاورز، ما به مشتریان تضمین کیفیت بالا و خالص بودن بار میدهیم. همچنین کلیه برنج ها در این مجموعه توسط مجهزترین دستگاه های سورتینگ به صورت یکدست و تمیز آماده سازی میشوند.

در این فرایند به دلیل حذف واسطه ها قیمت برنج ایرانی درجه یک به صورت چشمگیر کاهش خواهد یافت. در نتیجه ممکن است مشتریان از قیمت های مناسب برنج ایرانی در مجموعه توسکا شگفت زده شوند.

لیست قیمت روز برنج ایرانی درجه یک را از مجموعه برنج توسکا دریافت کرده و خرید برنج ایرانی اینترنتی را تجربه کنید.

خرید برنج ایرانی بدون واسطه

همانطور که پیشتر گفته شد مجموعه برنج توسکا در فصل برداشت برنج شمال در برج ۵ و ۶ اقدام به خرید عمده انواع شالی های مرغوب برنج ایرانی میکند. شالی های درجه یک برنج ایرانی سپس وارد کارخانه های شالیکوبی شده تا به کمک دستگاه ای مدرن به برنج سفید تبدیل شوند.

خرید برنج ایرانی بدون واسطه

این عمل سه مزیت خواهد داشت:

۱- خرید مستقیم شالی از کشاورز و تبدیل آن به برنج سفید منجر به کاهش هزینه ها میشود. در نتیجه قیمت تمام شده برنج سفید بسیار کاهش خواهد یافت.

۲- حذف واسطه ها باعث کاهش مجدد قیمت تمام شده برنج خواهد شد.

۳- حذف واسطه ها باعث اطمینان از کیفیت برنج و خالص بودن برنج میشود.

در بازرگانی برنج توسکا فرایند تبدیل، سورت و بسته بندی انواع برنج ایرانی از صفر تا صد توسط خود مجموعه انجام میشود. خرید برنج ایرانی بدون واسطه را با مجموعه برنج توسکا تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ