مرکز خرید برنج نیم دانه شیرودی

اگر به دنبال خرید برنج نیم دانه ارزان ایرانی از مرکز خرید و فروش هستید، برنج نیمدانه شیرودی را پیشنهاد میکنیم.

مرکز خرید برنج نیم دانه شیرودی

چرا نیم دانه برنج شیرودی ارزان است؟

در میان برنج های نیمدانه ایرانی برخی از نیمدانه ها ارزان و برخی دیگر گرانتر هستند. دسته ای از نیمدانه ها بدون ریزه و نرمه هستند. دسته ای از نیمدانه ها عطری هستند. دسته ای از نیمدانه ها خوش رنگ هستند. این مشخصات مربوط به نیمدانه های باکیفیت و گران قیمت می باشد.

اگر نیمدانه حاوی مقداری ریزه باشد، یا نیمدانه عطری نباشد از قیمت آن کاسته خواهد شد. علاوه بر این طعم نیمدانه هنگام مصرف بسیار مهم می باشد. مثلا برنج نیمدانه طارم، هم معطر است و هم بسیار خوش طعم.

چرا نیم دانه برنج شیرودی ارزان است؟

در نتیجه قیمت برنج نیمدانه طارم نسبتا بالاتر است. اما در مورد برنج نیمدانه شیرودی چند نکته وجود دارد‌. ظاهر برنج نیمدانه شیرودی نسبتا روشن و شفاف است و بسیار شبیه به برنج نیمدانه طارم است.

اما دو تفاوت اصلی میان نیمدانه شیرودی و طارم وجود دارد:
۱. نیمدانه طارم معطر است ولی نیمدانه شیرودی عطر ندارد‌.
۲. نیمدانه طارم خوش طعم و نرم می باشد ولی نیمدانه شیرودی بعد از پخت کمی خشک می شود.

نحوه خرید عمده برنج نیم دانه شیرودی

در خرید عمده برنج نیم دانه مهمترین اصل تشخیص خالص بودن نیمدانه می باشد. پس یا باید مهارت بالایی در تشخیص خالص بودن نیم دانه داشته باشید، و یا باید برنج نیمدانه را از مرکز خرید و فروش برنج نیم دانه خریداری کرد.

البته از آنجایی که نیم دانه شیرودی از ارزانترین نیم دانه ایرانی است، پس کمتر دیده شده تا بصورت ناخالص ارائه شود. دومین پارامتر در خرید عمده برنج نیم دانه شیرودی قیمت برنج نیم دانه شیرودی است.

نحوه خرید عمده برنج نیم دانه شیرودی

نیم دانه پرمحصول شیرودی با توجه به عطر و طعم ضعیف تر نسبت به نیم دانه برنج های کیفی از قیمت پایینتری برخوردار است. برای طبخ خانگی میتوانید از برنج لاشه شیرودی استفاده کنید که از نیمدانه درشتتر است. در خرید برنج نیمدانه پرمحصول به درشت و تمیز بودن دانه های برنج دقت کنید.

شما اگر خریدار عمده یا خرده برنج نیم دانه شیرودی هستید، قیمت روز نیم دانه شیرودی را از مجموعه توسکا دریافت کنید. سعی کنید همیشه تمامی برنج های ایرانی را فقط از مراکز فروش معتبر خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ