خرید عمده برنج شمال در فصل برداشت

برای خرید عمده برنج شمال اصیل و خالص به صورت عمده و با قیمت نازل و ارزان، می بایست در فصل برداشت برنج اقدام به خریداری این محصول کرد. در شهر های شمال کشور از جمله مازندران، در ابتدای مرداد ماه برداشت می شود. در این هنگام همزمان با آمدن برنج تازه و نو به بازار، قیمت انواع برنج شمال به صورت چشمگیری کاهش پیدا خواهند کرد.

خرید عمده برنج

زمان ارزان شدن قیمت برنج شمال

مسلم است که در هنگام فصل برداشت هر محصول، به علت فراوان بودن آن محصول در بازار قیمت محصول مورد نظر به حداقل مقدار خود خواهد رسید. برنج شمال هم از این قاعده مستثنی نمی باشد و تجربیات در زمینه تجارت برنج نشان داده است که در بعضی از زمان های خاص از سال کیفیت برنج به بالاترین حد خود می رسد و با قیمت ارزان تر به مشتریان عرضه می شود.

کشت اول برنج شمال در اردیبهشت ماه تا خرداد ماه کاشت شده و معمولا در ماه مرداد برداشت می شود. با در نظر گرفتن مساعد بودن وضعیت آب و هوا، اکثر کشاورزان پس از برداشت کردن برنج کشت اول بلافاصله به کاشت برنج کشت دوم می پردازند. در این هنگام با عرضه برنج نوبرانه به بازار قیمت انواع برنج شمال کاهش می یابد.

خرید عمده برنج

خرید عمده برنج شمال در فصل برداشت

برای مشتریان خرید عمده برنج که معمولا توزیع کننده ها، رستوران ها و کترینگ ها، سوپر مارکت ها و غیره می باشند، قیمت برنج یکی از اساسی ترین فاکتور ها در خریداری این محصول به صورت عمده خواهد بود. علاوه بر مطلوب بودن کیفیت برنج قیمت آن هم می بایست مناسب باشد.

برای خرید عمده برنج اولین موردی که باید در نظر گرفت دقت در زمانبندی خرید می باشد که از پرداخت هزینه های اضافی پرهیز شود.

معمولا در مرداد ماه مناسب ترین زمان برای خرید عمده برنج می باشد. چرا با برداشت برنج و عرضه بیشتر این محصول به بازار قیمت برنج شمال به کمترین میزان خود می رسد. برنج های نوبرانه از عطر بسیار مطبوعی برخوردار هستند.

خرید عمده برنج

در تیر ماه نیز به دلیل اینکه زمان برداشت برنج نزدیک است برنج های سال گذشته را با قیمت های بسیار مناسب و ارزان تر از هر زمان دیگر می توان تهیه کرد. این برنج های کهنه از عطر و بوی کمتری نسبت به برنج تازه برخوردار هستند ولی بسیار خوشپخت می باشند.

محصول تازه برداشت شده برنج حداقل به مدت ۳ ماه اصلا قابل پخت نمی باشد و بافت آن به اصطلاح شفته و بهم چسبیده می شود. برنج کهنه مهم ترین حسنی که نسبت به برنج نو دارد همین قدرت پخت بسیار مطلوب آن است. همین پارامتر در زمان برداشت برنج موجب پایین آمدن قیمت این محصول می گردد.

خرید عمده برنج در فصل برداشت

خرید برنج از مراکز فرآوری و فروش برنج ایرانی در شمال کشور بهترین گزینه برای خرید عمده برنج شمال در فصل برداشت است. چرا که کشاورزان قادر به تامین یک نوع برنج به صورت عمده نیستند. اما وجود مراکزی که به صورت مستقیم برنج را از کشاورزان مختلف تهیه می کند و اقدام به عرضه آن برای خریداران می کند، کار را برای مشتریان خرید عمده برنج بسیار راحت کرده است.

خرید عمده برنج

امروزه با گسترش تجارت در دامنه فضای مجازی بررسی سابقه مراکز فروش و اعتماد به آن ها چندان دشوار نمی باشد. بازرگانی برنج توسکا از جمله مراکزی است که با چندین سال سابقه در عرضه مستقیم و بی واسطه برنج مرغوب و با کیفیت به مشتریان خود توانسته جایگاه ویژه ای در بازار برنج برای خود فراهم کند.

لذا خریداران می توانند با اعتماد کامل برنج اصیل شمال را در فصل برداشت برنج از طریق مجموعه توسکا با مناسب ترین قیمت ها تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ