تامین کننده برنج ریزدانه عطری طارم در تناژ بالا

مصرف کنندگان برنج ریزدانه عطری طارم که قصد تهیه آرد برنج را دارند برای تامین عمده این محصول میبایست با مراکز فروش برنج شکسته عطری که در شمال کشور فعال هستند ارتباط برقرار کنند.

تامین کننده برنج ریزدانه عطری طارم در تناژ بالا

برنج نیم دانه ریز طارم چیست؟

ریزترین سایز از برنج طارم را نیم دانه ریز طارم میگویند این برنج نیمدانه ریز به صورت کاملا خالص از برنج طارم در کارخانه سورتینگ جداسازی میشود. به دلیل شکسته بودن دانه های برنج این محصول از عطر بیشتری برخوردار است و آرد برنج باکیفیت تری از آن به ثمر میرسد.

برنج نیم دانه ریز طارم چیست؟

همه برنج های ایرانی دارای برنج نرمه یا نیمدانه ریز هستند که با توجه به کیفیت برنج این مقدار که از برنج سالم جداسازی میشود کمی متفاوت است. به صورت کلی برنج نرمه به مقدار کمتری از برنج های باکیفیت ایرانی استخراج میشود زیرا برنج باکیفیت و مرغوب در هنگام تبدیل به مقدار کمتری میشکند.

اگر برنج نیم دانه تهیه شده از برنج کیفی و مرغوب تری باشد از آن سو کیفیت آرد برنج تهیه شده از آن بسیار بالاتر خواهد بود. بنابراین برای تهیه آرد برنج با کیفیت به سراغ برنج نیم دانه ریز یا نرمه برنج باکیفیت ایرانی همچون برنج نرمه کشت دوم امراللهی و نرمه برنج طارم عطری بروید.

فروش عمده برنج ریزدانه طارم عطری

در بازار فروش برنج برنج های شکسته ایرانی از محصولات بسیار خاصی تلقی میشوند که در هر فروشگاهی یافت نمیشود. حتی اگر این محصول را در فروشگاه های برنج نامعتبر یافتید خریداری نکنید.

فروش عمده برنج ریزدانه طارم عطری

تشخیص خالص بودن برنج نیم دانه ریز طارم به راحتی قابل انجام نمیباشد چرا که دانه های برنج کاملا ریز و قابل شناسایی دقیق نیستند اما این عمل فقط توسط متخصصان حرفه ای برنج ایرانی قابل انجام میباشد.

اگر قصد خرید عمده برنج نیم دانه ریز عطری را دارید به شما توصیه میکنیم که حتما این محصول را از مرکز فروش معتبر در شمال کشور که به صورت تخصصی این محصول را به فروش میرسانند تهیه کنید.

نمونه ای از برنج نیمدانه ریز معطر که محصولی از برنج توسکا میباشد در ویدیو زیر مشاهده میکنید:

قیمت برنج دانه ریز عطری در شمال

قیمت برنج نیم دانه ریز با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت است. کیفیت برنج نرمه با توجه به میزان خالص بودن برنج و فاکتور های گوناگونی رقم میخورد.

این فاکتور ها شامل موارد زیر میباشند که به صورت مستقیم برروی قیمت نهایی برنج ریزه تاثیر میگذارند:

1. نوع برنج نیمدانه

2. کیفیت سورت و تمیزی برنج

3. درصد خلوص و یکدست بودن برنج ریزه

4. نوع بسته بندی محصول

5. نام برند محصول

6. عطری بودن برنج ریزه

قیمت برنج دانه ریز عطری در شمال

با توجه به تنوع بالا در انواع برنج ایرانی، قیمت انواع برنج نیمدانه نیز با یکدیگر تفاوت دارد. خریدار برنج برنج نیم دانه باید بداند محصولی که خریداری میکند از چه نوع برنجی میباشد. همانطور که گفته شد ابتدا باید انواع برنج شمال را بشناسید.

بازرگانی برنج توسکا به عنوان بزرگترین تامین کننده انواع برنج شمال، بهترین برنج ایرانی را به صورت خالص و بدون واسطه برای مشتریان تهیه و عرضه میکند. کیفیت بالا در آماده سازی برنج و عرضه مستقیم برنج سبب شده است تا مشتریان برنج نیم دانه ایرانی به صورت دائمی از این مجموعه خرید کنند.

25

  1. تجربه همکاری من با برنج توسکا یک تجربه ماندگار و خوشایندی هست. مشتری مداری، احترام، اخلاق مداری و صداقت در کنار سرعت در انجام تعهدات از ویژگی‌های بارز مجموعه برنج توسکا هست.کیفیت هم که دیگه گفتن نداره رقابتی و عالی.

  2. با سلام. اگر ماهانه ۵ تن از نرمه سورت شده طارم بخوایم، برای ما ارسال میکنید؟ قیمت عمده چند میفته؟

    • درود برشما
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. من بارها از محصولات برنج توسکا استفاده کردم.
    واقعا عالیه. هم پخت خوبی داره و هم عطر خوبی.
    ممنون از ارائه محصولات خوب.

  4. شما بی نظیرید،از وقتی با فروشگاه شما آشنا شدیم متوجه شدیم چقدر کیفیت برنج تو پخت اون تاثیر داره و دیگه هر برنجی استفاده نمیکنیم،ممنون از صادق بودنتون🙏

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ