خرید شالی مقرون به صرفه است یا برنج؟

جهت خرید شالی برنج ایرانی به صورت خالص و با قیمت مناسب از شالیزار با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید تا خرید عمده شالی برنج را به صورت مستقیم از کشاورز انجام دهید.

خرید شالی مقرون به صرفه است یا برنج؟

مقایسه قیمت شالی با برنج سفید

بعد از رشد کامل گیاه برنج، برگ و خوشه های برنج به رنگ زرد و طلایی درمی‌آیند. خوشه های برنج بعد از رشد کامل آماده برداشت خواهند بود. در روش سنتی به کمک داس و در روش مدرن به کمک دستگاه کمباین این خوشه ها درو و برداشت می شوند.

بعد از درو خوشه های برنج بایستی برگ و ساقه های برنج از خوشه جداسازی شوند و به کمک همان دستگاه کمباین برگ ها و ساقه ها از خوشه جدا می شوند. برگ ها و ساقه های برنج را “کاه” می نامند که عموما برای خوراک دام ها از آن استفاده می شود.

مقایسه قیمت شالی با برنج سفید

به خوشه های برنج که ساقه و برگ از آن جدا شده است “شالی برنج” یا “برنج نکوبیده” یا “برنج پوست نگرفته” می گویند. در واقع شالی برنج همان دانه های برنج است که هنوز کوبیده نشده است و به برنج سفید تبدیل نشده است.

خرید شالی برنج در مقایسه با خرید برنج سفید برای تاجران و کارخانه داران بسیار مقرون به صرفه میباشد زیرا با خرید یکجا برنج کوبیده نشده در نهایت سبب میشود تا خرید مقرون به صرفه تری داشته باشید.

تاجران برنج در شمال، شالی برنج را بر حسب واحد خروار خرید و فروش کنند که هر خروار شالی معادل 120 کیلوگرم میباشد. در فصل برداشت برنج و اواسط تابستان قیمت هر خروار برنج طارم، قیمت هر خروار برنج فجر، هر خروار برنج شیرودی و… توسط تاجران همان منطقه قیمت گذاری میشود.

شالی برنج خالص از کجا بخریم؟

تهیه شالی برنج به صورت خالص حتما باید از مراکز فروش معتبر در شمال کشور انجام شود. این مراکز با عرضه بدون واسطه شالی برنج ایرانی از کشاورز به مشتریان سبب میشوند تا شالی با قیمت مناسب عرضه شود.

شالی برنج خالص از کجا بخریم؟

خریدار شالی برنج، تاجر برنج، فروشنده عمده برنج، کارخانه دار شالیکوبی، کارخانه دار سورتینگ برنج، شرکت پخش و یا حتی کارخانه بزرگ تولیدی که به هر شکلی به شالی برنج مازندران به صورت عمده نیاز دارند برای خرید شالی برنج با قیمت رقابتی می توانند با مرکز فروش شالی برنج توسکا هماهنگی های اولیه با تماس تلفنی انجام بدهند.

مشتریان عزیز پیشنهاد می شود که در تیر ماه و مرداد ماه همزمان با فصل برداشت شالی های برنج (کشت اول) از شالیزارها و مزارع برنج روستای پهناب بازدید بفرمایید.

2

  1. سلام درخواست ۲۰کیلوبرنج دارم جهت مصرف خانه.طارم باشه ازهمان ۱۰کیلویی ۷۷۰تمن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ