فروش عمده برنج شیرودی در کیسه های ۱۰ کیلویی

بازرگانی برنج توسکا با فروش عمده برنج شیرودی در کیسه های 10 کیلویی در تمام طول سال توانایی تامین برنج را به مصرف کنندگان و تاجران را دارد. از افتخارات این مجموعه در این است که برنج خالص و درجه یک ایرانی را بدون واسطه به مشتریان عرضه میکند تا همه مردم طعم برنج خالص را بچشند.

فروش عمده برنج شیرودی در کیسه های ۱۰ کیلویی

برنج شیرودی دانه بلند از کجا بخریم؟

برنج شیرودی یکی از گونه برنج های پرمحصول مازندران و گلستان است که کیفیت پایین تری نسبت به برنج طارم هاشمی دارد. برنج شیرودی استخوانی بهترین نوع برنج شیرودی است که رنگ استخوانی دارد.

شکل برنج شیرودی کاملا شبیه به برنج طارم هاشمی است. عکس برنج شیرودی را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

برنج شیرودی دانه بلند از کجا بخریم؟

شکل ظاهری برنج شیرودی کاملا شبیه شکل برنج طارم هاشمی است. همین امر منجر به کلاهبرداری می شود. بسیاری از سودجویان بازار برنج با ترکیب برنج پرمحصول شیرودی و برنج کم محصول طارم آن را به قیمت برنج طارم می فروشند در حالی که قیمت برنج شیرودی به مراتب از قیمت طارم کمتر است.

اگر به صورت خلاصه بخواهیم تفاوت های برنج شیرودی و طارم را با یکدیگر مقایسه کنیم به شرح زیر میباشد:

  • برنج شیرودی عطر بسیار کمتری نسبت به برنج طارم دارد.
  • برنج شیرودی استخوانی با اینکه پخت خوبی دارد اما بعد از مدت کوتاهی پخت کاملا خشک و سفت می شود در حالی که برنج طارم تا چند روز پس از پخت نرم و تازه باقی میماند.
  • با وجود اینکه برنج طارم و شیرودی از نظر ظاهری شباهت زیادی دارند؛ متخصصین و تاجرین حرفه ای برنج در نگاه اول می توانند متوجه تفاوت این دو نوع برنج شوند. برنج شیرودی نسبت به طارم به صورت جزئی لاغرتر و کشیده تر است.
  • برنج شیرودی از ارقام پرمحصول است ولی طارم یک نوع برنج کم محصول است.
  • قیمت برنج شیرودی به علت کیفیت پایین تر آن نسبت به طارم ارزان تر است

فروش عمده و جزئی برنج شیرودی استخوانی در گونی 10، 20 و 50 کیلوگرمی در بازرگانی برنج توسکا برای مشتریان فراهم شده تا به صورت مستقیم بتوانند برنج خالص شیرودی درجه یک را از کشاورز تهیه کنند.

فروشنده عمده برنج شیرودی 10 کیلویی

اگر فروشنده برنج شیرودی هستید، پیشنهاد میکنیم بهترین برنج شیرودی استخوانی را به صورت عمده از مرکز فروش برنج توسکا تهیه کنید.

داشتن ظاهر سوزنی یا استخوانی و باریک بودن مهم ترین عاملی است که برنج شیرودی درجه یک باید داشته باشد زیرا شیرودی هرچه قلمی تر باشد پخت بهتری خواهد داشت و شیرودی های تپل پختشان ضعیف است.

مسائل دیگری مثل نداشتن شکم سفید و سورت حساس و یا تمیز بوجار شدن و نداشتن شکسته هم مثل تمام برنج ها در این برنج اهمیت دارد و برای مشتری در تعیین کیفیت برنج نقش دارد.

فروشنده عمده برنج شیرودی 10 کیلویی

قیمت برنج شیرودی برای معاملات عمده معمولا در بازار شهر های آمل، تالش و رشت مشخص می شود و تجار این بازار ها و تجار شالی که در سایر نقاط مازندران فعال هستند در تعیین قیمت برنج شیرودی بیشترین نقش را ایفا می کنند.
سایر عوامل موثر بر قیمت این برنج عبارتند از:

  • وضعیت واردات برنج
  • قیمت برنج های وارداتی
  • کیفیت محصول برداشت شده
  • قیمت سایر برنج های ایرانی
  • میزان تقاضای موجود در بازار

برای اطلاع از قیمت روز این محصول با مشاورین فروش توسکا تماس گرفته و یا به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ