خرید برنج شکسته طارم خالص [قیمت+ عکس]

مناسب ترین انتخاب برای خرید برنج ایرانی با قیمت ارزان این است که برنج شکسته ایرانی را برای مصارف خانگی و تهیه انواع پلو استفاده کنید. برای خرید برنج شکسته طارم به صورت خالص با مرکز فروش برنج توسکا ارتباط برقرار کنید.

خرید برنج شکسته طارم خالص [قیمت+ عکس]

انواع برنج شکسته خالص طارم

برنج برداشت شده از مزارع که شالی نام دارد باید توسط دستگاه پوستکن در کارخانه شالیکوبی به برنج سفید تبدیل شود. در طی فرآیند پوستکنی برنج مقداری از دانه های برنج به صورت شکسته در سایز های درشت تا ریز به خروجی میروند.

البته سایز های خیلی ریز از برنج که دانه مرغی و برنج نرمه یا نیمه یا نیم دانه ریز نام دارند به صورت جداگانه بسته بندی میشوند. اما برای جداسازی سایر برنج های شکسته با دقت بیشتر باید برنج وارد دستگاه بوجاری شود تا به صورت دقیق الک شود و برنج های سرشکسته، سرلاشه، لاشه و نیمدانه از آن جدا شود.

انواع برنج شکسته خالص طارم

 

میزان درصد برنج شکسته که در هنگام پوست کنی از برنج به جا میماند بستگی به میزان کیفیت شالی برنج دارد. شالی طارم ایرانی نیز پس از تبدیل شدن دارای برنج های شکسته میباشد که به آن برنج شکسته طارم میگویند.

انواع برنج شکسته طارم با توجه به سایز دانه ها شامل:

  1. برنج سرلاشه و لاشه طارم
  2. برنج نیم دانه طارم
  3. برنج نرمه یا نیم دانه خیلی ریز طارم

عمده فروشی برنج طارم سرشکسته

خریداران عمده برنج های ایرانی به دنبال خرید عمده برنج و خریداران خرده برنج های ایرانی به دنبال خریدهای جزئی میباشند در خرید عمده برنج ایرانی سرشکسته دو پارامتر 1) خالص بودن 2) قیمت عمده، در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

تشخیص خالص بودن یا نبودن برنج های شکسته ایرانی در مقایسه با برنج های کامل کار بسیار سختی میباشد زیرا زمانی که برنج به صورت شکسته در می آید؛ اینکه قبلا این برنج طارم بوده یا خیر کار دشواریست.

عمده فروشی برنج طارم سرشکسته

بنابراین جهت خرید عمده برنج های شکسته شمال باید به مراکز فروش عمده معتبر مراجعه کرد. در این مراکز خبری از برنج های شکسته ناخالص و ترکیبی وجود ندارد. البته قیمت عمده برنج های شکسته ایرانی برای خرید برنج های شکسته در اولویت بعدی قرار دارد.

بسیاری از فروشندگان عمده برنج لاشه ایرانی جهت کسب سود بیشتر اقدام به ترکیب برخی از برنج های شکسته ایرانی میکنند مثلا به خاطر شباهت برنج طارم به شیرودی اقدام به ترکیب لاشه برنج طارم با لاشه برنج شیرودی میکنند و سپس این لاشه ترکیبی را به قیمت لاشه طارم به فروش میرسانند.

اگر بخواهیم در نگاه اول از شکل ظاهری برنج شکسته طارم به خالص بودن یا نبودن آن پی ببریم باید نکات ذیل را در نظر بگیریم:

1- برنج طارم یکی از عطری ترین برنج های شمال میباشد در نتیجه اگر لاشه برنج طارم خالص باشد بسیار معطر میباشد.

2- ظاهر دانه های برنج طارم سفید و قالب توپر دارد درحالیکه دانه های برنج شیرودی سفید ولی قالبی کاملا کشیده دارد. در خرید برنج شکسته طارم با بررسی دانه های کامل موجود در لاشه میتوان به نوع برنج ایرانی پی برد.

3- پخت برنج طارم تقریبا شبیه به برنج شیرودی ست اما برنج طارم و یا برنج شکسته طارم بعد از پخت کاملا نرم و لذیذ میباشد اما برنج شیرودی دقایقی پس از پخت کاملا خشک میشود.

نکات فوق در تشخیص سالم بودن لاشه طارم بسیار حائز اهمیت است. در خرید عمده و یا خرده برنج شکسته طارم حتما سه نکته فوق را در نظر داشته باشید.

خرید و قیمت برنج شکسته طارم عطری

قیمت برنج شکسته ایرانی در مقایسه با قیمت برنج سالم ایرانی بسیار مناسب است. اگر شما خریدار برنج شکسته طارم معطر هستید و قصد خرید برنج خالص را دارید میتوانید به صورت مستقیم این محصول را از مرکز فروش برنج توسکا تهیه کنید.

خرید و قیمت برنج شکسته طارم عطری

عرضه بدون واسطه برنج شکسته طارم به صورت کاملا خالص و یکدست در این مجموعه قابل انجام میباشد. برای اطلاع از قیمت روز انواع برنج شکسته طارم ایرانی با مشاورین فروش توسکا تماس گرفته و یا به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ