مرکز فروش عمده برنج کشت دوم در تبریز

اگر میخواهید بهترین برنج ایرانی را با کیفیت بسیار عالی، عطر و پخت بینظیر تجربه کنید پیشنهاد ما به شما برنج کشت دوم امراللهی میباشد. این محصول از خوشپخت ترین و خوش عطرترین برنج ایرانی با کیفیت بسیار بالا میباشد که هر مصرف کننده ای را به وجد می آورد.

مرکز فروش عمده برنج کشت دوم در تبریز

برنج خوشپخت و خوش عطر ایرانی با کیفیت بالا

برنج ایرانی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین برنج ها در میان مصرف کنندگان است. برنجی که در مزارع شمال کشور کشت و تولید می شود در سبد اکثر خانواده های ایرانی وجود دارد.

به طور کلی برنج ایرانی در مناطق گوناگونی از کشور کشت و تولید می شود. برنج طارم مازندران، برنج کشت دوم امراللهی، برنج هاشمی گیلان، برنج فجر سوزنی گلستان از بهترین برنج های ایرانی میباشند که در شالیزار های شمال کشور کشت میشوند.

شالیزار های شمال کشور

هر برنجی با توجه به محلی که کشت شده، زمان کشت و برداشت، آب و هوا منطقه، نوع رسیدگی و سم و کود شیمیایی که استفاده می شود از کیفیت متفاوتی برخوردار است.

برنج کشت دوم امراللهی که به دانه بلندترین برنج ایرانی معروف است در مرداد ماه کشت شده و در اوایل پاییز برداشت میشود. این برنج به دلیل کشت در فصل تابستان و گرمای طاقت فرسا فقط در مناطق پرآب شمال کشور به صورت محدود کشت میشود.

از این رو استان مازندران که قطب اصلی تولید برنج ایرانی در شمال ایران میباشد و از نظر آب و هوا منطقه ای بسیار مناسب برای کشت انواع برنج است، برای کشت دوم برنج ایرانی نیز منطقه بسیار مناسب است.

برنج خوشپخت و خوش عطر ایرانی با کیفیت بالا

البته تمام شهرستانهای مازندران کشت دوم برنج ایرانی را انجام نمیدهد و بیشتر در شهرستان های جویبار، آمل و فریدونکنار کشت این برنج اصیل و خاص ایرانی به صورت نوبت دوم انجام میشود.

برنج کشت دوم امراللهی از بذر برنج امراللهی یا بینام تهیه میشود که در نوبت دوم کشت برنج در مرداد ماه کشت میشود و در اواسط پاییز برداشت میشود. این برنج به جهت برخورداری از آب و هوای خنک پاییزی با عطر و پخت بینظیری همراه است به خوشپخت ترین و عطری ترین برنج ایرانی نامیده میشود.

علت محبوبیت و فروش بالا

راز محبوبیت و فروش بالا برنج کشت دوم امراللهی مازندران به دلیل عطر و پخت بسیار عالی آن میباشد. از این رو به عنوان گرانترین برنج شمال شناخته میشود و دلیل این امر به سبب دارا بودن تمامی ویژگی های برنج مرغوب و کشت محدود آن در شمال کشور میباشد.

علت محبوبیت و فروش بالا

از لحاظ کیفیت، عطر و طعم و مرغوب بودن این نوع برنج را به عنوان بهترین نوع برنج ایرانی در نظر می‌گیرند و در رده نخست از نظر کیفیت در عطر، پخت، طعم و ری میباشد.

باید به این نکته توجه داشت که برخی از برنج‌ها در کشت اول از مرغوبیت بیشتری برخوردارند و برخی از برنج‌ها در کشت دوم، مانند برنج‌ طارم هاشمی و طارم محلی دارای پخت بهتر است و در کشت دوم برنج بینام و امراللهی دارای کیفیت بهتری است.

خرید برنج کشت دوم امراللهی در تبریز

استان های شمالی کشور از جمله استان گلستان، مازندران و گیلان به عنوان مرکز تولید انواع برنج ایرانی، کشت برنج دانه بلند و انواع برنج ایرانی را انجام میدهند.

بنابراین بزرگترین مراکز فروش عمده برنج دانه بلند در شمال کشور واقع است. امروزه در جهت سهولت خرید برنج ایرانی از شمال کشور این مراکز کلیه ارقام برنج ایرانی را به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان قرار میدهند.

خرید برنج کشت دوم امراللهی در تبریز

خریدار برنج کشت دوم امراللهی در تبریز، تهران، مشهد، اصفهان،یزد و سایر شهرها برای خرید حضوری و اینترنتی این برنج درجه یک و فوق اعلا ایرانی میتوانند به صورت مستقیم با مجموعه برنج توسکا ارتباط برقرار کنند.

4

  1. سلام ببخشید من‌ از یزد باشما تماس گرفتم برای خريد برنج مزاحم شدم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ