خرید برنج طارم مازندران 1403

امکان خرید برنج تازه طارم 1403 به صورت عمده و جزئی در استان مازندران توسط  مجموعه برنج توسکا برای خریدار برنج طارم مازندران فراهم شده است تا این محصول را بدون واسطه و با کیفیت بالا از تولیدکننده برنج طارم مازندران تهیه کند.

خرید برنج طارم مازندران 1401

زمان برداشت برنج طارم در سال 1403

اگر برای یکبار هم که شده برنج ایرانی اصل و خالص را امتحان کرده باشید متوجه خواهید شد که کیفیت بالای این محصول قابل قیاس با عطر و پخت هیچ برنج خارجی ای نیست.

برنج شمال از بهترین محصولات کشاورزی ایرانی میباشد که در انواع مختلفی از گونه ها کشت میشود. در میان انواع برنج شمال، برنج طارم مازندران از کیفیت عطر و پخت بسیار عالی برخوردار است.

زمان برداشت برنج طارم در سال 1403

در استان های شمالی کشور این محصول با بذر های گوناگونی کشت میشود که شامل برنج طارم سنگی، برنج طارم صمدی، برنج طارم محلی، برنج طارم هاشمی، برنج طارم دمسیاه و… میباشد که همگی در عطر و پخت تقریبا مشابه هم هستند.

برنج طارم کشت اول در استان مازندران در اردیبهشت ماه کشت شده و در اوایل مرداد برداشت میشود. به این صورت که برنج طارم کشت اول مازندران در گرمای شدید تابستانی درو شده و در برخی مناطق که شرایط دسترسی به آب کافی را دارند به صورت کشت دوم یا دونوج نیز کشت میشود.

برنج طارم کشت دوم یا برنج طارم دونوج در مرداد ماه کشت شده و در اوایل پاییز برداشت میشود و به دلیل رشد در شرایط آب و هوایی متفاوت نسبت به طارم کشت اول، از عطر و پخت متفاوتی برخوردار است.

قیمت برنج تازه طارم 1403

برنجی که تازه برداشت شده و تبدیل به برنج سفید می شود را برنج تازه یا برنج نو یا برنج جدید یا برنج امساله می گویند. اگر حداقل یک سال از برنج استفاده نشود به آن برنج کهنه یا برنج پارساله می گویند.

قیمت برنج تازه طارم 1403

قیمت برنج تازه ایرانی بستگی به قیمت شالی برنج در همان سال دارد. هر چقدر قیمت شالی ارزان تر باشد به همان نسبت قیمت برنج، قیمت لاشه برنج، قیمت نیم دانه برنج، قیمت نرمه برنج، قیمت سبوس برنج، قیمت آرد برنج و… ارزان تر خواهد بود.

قیمت برنج تازه طارم شمال همزمان با فصل برداشت برنج طارم رقم میخورد که قیمت مناسبی دارد. با وجود اینکه برنج جدید و تازه از هر نوعی قدرت پخت بالایی ندارد ولی بسیاری از تاجران و خریداران عمده بخاطر قیمت مناسب برنج جدید اقدام به خرید عمده می کنند و سپس برنج تازه را انبار زده و بعد از سه ماه اقدام به فروش آن با قیمت بالاتر می کنند.

برای خرید برنج طارم تازه بهتر است در زمان برداشت آن اقدام به خرید کنید چرا که در فصل برداشت، قیمت انواع برنج تازه کمتر و مناسب تر خواهد بود. با گذر زمان قیمت برنج نیز افزایش پیدا خواهد کرد تا به ثبات قیمت برسد. برای اطلاع از قیمت برنج تازه طارم میتوانید به صورت مستقیم با مشاورین فروش مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید.

قیمت برنج تازه طارم 1403

در بازرگانی برنج توسکا در فصل برداشت برنج تازه طارم شرایطی فراهم شده است تا خریدار عمده برنج طارم به صورت حضوری بتواند از مزارع و نحوه تولید برنج تازه با کیفیت دیدن نماید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ