بازار فروش برنج طارم محلی +قیمت

خرید و فروش برنج طارم محلی در بازار برنج شمال به دلیل کیفیت بسیار خوب این محصول در تمام طول سال از بازار داغی برخوردار میباشد. قیمت مناسب و کیفیت عالی برنج طارم محلی عطری سبب شده است تا مصرف کنندگان برنج طارم محلی همواره از این برنج ایرانی استفاده کنند و از برنج خارجی بهره ای نبرند.

بازار فروش برنج طارم محلی +قیمت

قیمت برنج طارم محلی شمال

برنج طارم از ارقام کیفی برنج ایرانی شمرده میشود که به دلیل عطر و پخت بسیار عالی مورد استقبال مصرف کنندگان برنج ایرانی قرار گرفته است. این با توجه به بذر های متفاوتی که از آن یافت میشود دارای انواع گوناگونی میباشد. از جمله برنج طارم هاشمی، برنج سنگ طارم، برنج طارم دیلمانی، برنج طارم محلی و… در این میان برنج طارم محلی که بیشتر در استان های شمالی کشور از جمله استان مازندران کشت میشود از عطر و بوی بسیار بالایی برخوردار است و این ویژگی آن را از سایر برنج های طارم متمایز میکند.

قیمت برنج طارم محلی شمال

برنج طارم محلی مازندران برنجی فوق عطری میباشد که در مقایسه با برنج طارم هاشمی مازندران دانه های کوتاه تری دارد و در مقابل عطر بیشتری دارد. این محصول با قیمتی یکسان با برنج طارم هاشمی به فروش میرسد از این رو در بازار برنج شمال با قیمت برنج طارم هاشمی به فروش میرسد.

خرید برنج طارم محلی ممتاز

برای خرید برنج طارم محلی معطر با قیمت مناسب میتوانید این محصول را به صورت عمده در فصل برداشت برنج طارم از مزارع استان مازندران تهیه کنید. خرید مستقیم و بدون واسطه برنج طارم محلی در استان مازندران به صورت عمده از طریق مراکز فروش معتبر برنج شمال قابل انجام میباشد.

بازرگانی برنج توسکا به عنوان بزرگترین عرضه کننده برنج طارم محلی قیمت مناسب در استان مازندران با تامین برنج مورد نیاز رستوران ها، مراکز فروش برنج در شهرستان ها، ارگان های دولتی و… در تمام طول سال مرکزی فعال در قلب مازندران شناخته میشود.

خرید برنج طارم محلی ممتاز

لیست قیمت روز انواع برنج توسکا را از طریق تماس تلفنی با مدیرفروش توسکا دریافت کنید. عرضه هم بصورت عمده و هم بصورت خرده شکل می گیرد. سفارش از ۳۰ کیلو تا هر تناژ برای مشتریان امکان پذیر خواهد بود.

مشتریان مصرف خانگی می توانند با سفارش حداقل ۳۰ کیلو برنج طارم محلی با قیمت عالی این برنج را خریداری کنند. مشتریان عمده هم می توانند با استعلام قیمت برنج طارم توسکا و با مقایسه قیمت ها اقدام به خرید این برنج اعلا نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ