برنج سالم و ارگانیک دونوج+ قیمت روز

در دنیای امروزی اغلب مردم خواهان برنج سالم و ارگانیک هستند. شاید برنج ارگانیک دونوج در حال حاضر سالم ترین آنها باشد. قیمت روز این برنج را از مجموعه برنج توسکا دریافت کنید.

برنج سالم و ارگانیک دونوج+ قیمت روز

معرفی سالم ترین برنج شمالی

در میان انواع مختلف برنج های شمالی اعم از طارم، هاشمی، فجر، ندا، شیرودی، کشت دوم، چین دوم و… درصد سموم بکار رفته در هر برنج با یکدیگر متفاوت است. برخی از سموم از طریق ریشه و برخی دیگر از طریق برگ به برنج وارد می شوند. تعداد نوبت های سمپاشی و کوددهی در سلامت دانه های برنج موثر هستند.

معرفی سالم ترین برنج شمالی

با بررسی میدانی مشاهده می شود که در تمامی گونه های برنج های شمالی (چه کشت اول و چه کشت دوم) کوددهی آبی مانند سم گرانول وجود دارد. به جز یک نوع برنج ایرانی که این نوع سموم در آن بکار نمی رود؛ برنج دونوج یا چین دوم.

برنج های دونوج بخاطر عدم وجود سموم گرانول که از طریق ریشه جذب می شوند به برنج سالم و ارگانیک معروف هستند. البته در مراحل رشد و نگهداری برنج چین دوم چندین نوبت سمپاشی هوایی (جذب سم از طریق برگ) وجود دارد.

آیا برنج دونوج عطری است؟

برنج دونوج شمالی از آن دسته برنج هایی است که در فصل پاییز رشد می کند. جریان هوای خنک پاییزی در میان شالی های برنج دونوج باعث تکامل تدریجی دانه های برنج می شود.

آیا برنج دونوج عطری است؟

این امر منجر به خلق عطر زیاد در برنج رتون خواهد شد. به همین منظور به برنج ارگانیک دونوج برنج فوق عطری نیز می گویند.

برنج دونوج عطری شمال همچنین رِی بسیار بالایی دارد. یکی از مشخصه های خاص برنج دونوج طارم در طعم آن می باشد. به قدری سبک و لذیذ است که احساس رضایت را در مشتری بوجود می آورد.

برنج دونوج قیمت چند؟

با شناخت کامل از کیفیت بسیار بالای برنج دونوج به خاص بودن این برنج شمالی پی خواهیم برد. بخاطر سلامت برنج دونوج اغلب پیشنهاد می کنیم که خانواده ها در منزل از این نوع برنج استفاده کنند. هم معطر است و هم خوشپخت و از همه مهمتر سالم می باشد.

برنج دونوج قیمت چند؟

با توجه به خاص بودن برنج راتون انتظار داریم قیمت برنج دونوج شمالی نسبتا گران باشد. ولی پیشنهاد میکنیم که اگر برنج دونوج را بصورت مستقیم از کشاورزان شمالی تهیه کنید آنگاه مقرون بصرفه خواهد بود.

مجموعه برنج توسکا واقع در روستای پهناب (شهرستان جویبار) با خرید مستقیم مرغوب ترین و بهترین برنج های دونوج از شالیکاران اقدام به سورت و بسته بندی و حتی صادرات برنج می کند.

قیمت روز برنج دونوج عطری طارم را از مجموعه برنج توسکا دریافت نمایید. برنج دونوج طارم یا برنج دونوج هاشمی از بهترین برنج های چین دوم موجود در بازار هستند. در خرید برنج دونوج دقت کنید که فقط و فقط از فروشگاه ها و مراکز معتبر اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ