برنج فجر بخریم یا برنج شیرودی؟

اگر در خرید برنج فجر و برنج شیرودی شک دارید با خواندن این مقاله به نتیجه مطلوبی خواهید رسید. با شناخت کامل کیفیت و قیمت برنج فجر و شیرودی و مقایسه تفاوت های آنها قطعا با خیال راحتتر می توانید برنج مورد نظر خود را خریداری نمایید.

برنج فجر بخریم یا برنج شیرودی؟

تفاوت برنج فجر و شیرودی

برای بررسی دقیق برنج شیرودی و فجر ابتدا تفاوت این دو برنج را از ابعاد مختلف با یکدیگر مقایسه میکنیم:

  1. ظاهر: برنج فجر رنگ کریستالی و شیشه ای دارد و بسیار شبیه برنج خارجی است. برنج شیرودی به رنگ سفید استخوانی است و بسیار شبیه برنج طارم مازندران است.
  2. عطر: برنج فجر عطر خوبی دارد. برنج شیرودی عطر بسیار ضعیفی دارد.
  3. قالب: قالب برنج فجر به صورت سوزنی است. برنج شیرودی قالبی شبیه طارم دارد.
  4. پخت: برنج شیرودی پخت خوبی دارد ولی بعد پخت خشک می شود. برنج فجر پخت بهتری نسبت به شیرودی دارد و ماندگاری بعد از پخت خوبی دارد (ولی نه شکل طارم).

مشخصات برنج فجر و شیرودی نشان می دهد که این دو برنج پرمحصول تفاوت های زیادی دارند. همچنین قیمت برنج فجر (با توجه به کیفیت عالی) بالاتر از قیمت برنج شیرودی است.

تفاوت برنج فجر و شیرودی

یکی از کاربردهای اصلی برنج فجر در رستوران ها هست. اغلب رستوران ها و کترینگ ها برای طبخ برنج از برنج عطری فجر استفاده می کنند.

برنج فجر بهتر است یا شیرودی؟

با معرفی و شناخت کامل برنج فجر و شیرودی انتخاب برای شما تسهیل خواهد شد. شما با توجه به میزان بودجه خود می توانید یکی از برنج های فجر یا شیرودی را انتخاب کنید. همچنین کاربرد متفاوت این دو نوع برنج می تواند در انتخاب به شما کمک کند.

برنج فجر بهتر است یا شیرودی؟

مثلا برای رستوران ها بهترین گزینه برنج فجر خواهد بود. زیرا پخت خوب برنج فجر همراه با ماندگاری بعد از پخت است. رستوران ها می توانند یک برنج عالی ایرانی را پخت کنند. برنج دانه بلند و مشتری پسنذی که قیمت مناسبی هم دارد.

یا مثلا در فروشگاه هایی که به دنبال خرید و فروش برنج ارزان قیمت ایرانی هستند برنج شیرودی انتخاب مناسبی خواهد بود.

خرید عمده برنج فجر و برنج شیرودی

در خرید و فروش عمده برنج فجر و شیرودی مهمترین پارامتر بعد از کیفیت بدون شک قیمت برنج خواهد بود. قیمت عمده برنج فجر و شیرودی در خرید عمده بسیار اهمیت دارد.

خرید عمده برنج فجر و برنج شیرودی

بازرگانی برنج توسکا برنج فجر جویبار و برنج شیرودی مازندران به صورت عمده و با خرید مستقیم برنج از کشاورز اقدام به عرضه مستقیم و با قیمت ارزان این محصولات می نماید.

قیمت برنج فجر از قیمت برنج شیرودی بالاتر است. اگر قیمت روز برنج فجر و شیرودی را می خواهید با مشاورین فروش مجموعه توسکا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ