تولید برنج نیم دانه طارم درجه یک

خرید برنج نیم دانه طارم به صورت عمده، با قیمت مناسب در کارخانه تولید برنج سفید قابل انجام است. این کارخانه ها تولید برنج نیمه سفید به صورت کاملا مدرن و درجه یک انجام میدهند.

تولید برنج نیم دانه طارم درجه یک

انواع برنج نیم دانه درجه یک

برنج نیم دانه ایرانی را معمولا بر اساس نوع و سایز دانه ها تقسیم بندی می کنند. نیمدانه برنج طارم، نیمدانه برنج کشت دوم، نیمدانه برنج فجر و نیمدانه برنج شیرودی در سایزهای ریز و درشت به بازار برنج ایرانی عرضه می گردد.

برنج نیم دانه طارم و کشت دوم از نیمدانه های عطری و خوشپخت ایرانی است. به ویژه برنج نیمدانه طارم به علت کیفیت و قیمت بسیار مناسب از فروش بالایی برخوردار است.

انواع برنج نیم دانه درجه یک

اگر برنج نیمدانه بصورت تمیزشده و بدون ریزه به دست مشتری برسد آنگاه به آن برنج نیم دانه درجه یک می گویند. نیمدانه درجه یک باید کاملا یکدست و تمیز باشد. همچنین قبل از سورت بایستی توسط دستگاه بوجاری الک زنی شده تا نرمه و سبوس از آن کاملا جداسازی شود.

کارخانه تولید برنج نیم دانه طارم

منبع و منشاء برنج نیمدانه طارم را می توان در کارخانه های برنجکوبی و کارخانه سورتینگ برنج جستجو کرد. در کارخانه های برنجکوبی شالی برنج کوبیده و به اصطلاح تراشیده می شود تا برنج سفید حاصل گردد.

در این حین برخی از دانه های برنج شکسته شده و در دو سایز ریز (نرمه) و درشت (نیمدانه) نمایان می شوند. در برخی از مناطق از برنج نیمدانه با اسامی دیگر همچون برنج چارپاره یاد می شود.

کارخانه تولید برنج نیم دانه طارم

کارخانه تولید برنج نیمدانه طارم می تواند در کارخانه سورتینگ برنج باشد. زمانی که برنج لاشه یا سرلاشه الک زده می شود ممکن است حاوی مقداری نیمدانه ریز و درشت باشد که از آن جدا می شود.

تولید و عرضه نیم دانه عطری طارم در مراکز فروش معتبر اتفاق می افتد. زیرا خالص بودن نیمدانه بسیار مهم می باشد. نیمدانه طارم باید کاملا یکدست و خالص باشد. البته قیمت نیم دانه طارم هم بسیار اهمیت دارد که در بخش بعدی راجع به آن صحبت کرده ایم.

عموما از نیمدانه برنج طارم در دلمه، اش، دسر، فرنی، شله زرد، شیربرنج و … استفاده بسیار می شود. یعنی کاربرد نیمدانه برنج ایرانی نسبت به برنج کامل بسیار بیشتر است. به همین خاطر نرخ مصرف سالانه برنج نیمدانه زیاد می باشد.

تولید برنج نیم دانه طارم درجه یک با شرایط زیر امکان پذیر است:

۱٫ نیمدانه صد در صد خالص باشد.

۲٫ نیمدانه باید توسط دستگاه بوجاری الک زنی شود تا ریزه ها از آن جدا شوند.

۳٫ نیمدانه طارم باید کاملا تمیز شود؛ توسط دستگاه سورتینگ.

۴٫ خالص بودن نیم دانه طارم باعث عطر خوش آن می شود.

۵٫ بسته بندی ۱۰ کیلویی برای مشتری می تواند جذاب باشد.

قیمت برنج نیم دانه طارم عطری

در مورد انواع مختلف نیمدانه، مراکز تولید نیم دانه و سایزبندی نیم دانه ها در بخش های قبلی صحبت کردیم. اما یکی از بزرگترین ملاک های خرید برنج نیم دانه قیمت آن می باشد.

مشخصا کیفیت بالاتر در نیمدانه باعث بالا رفتن قیمت نیمدانه می شود. ولی نحوه عرضه و توزیع نیمدانه بر روی قیمت آن تاثیرگذار است.

قیمت برنج نیم دانه طارم عطری نسبت به قیمت نیم دانه شیرودی بیشتر است. اگر قیمت روز برنج نیمدانه طارم عطری یا شیرودی را می خواهید با مجموعه برنج توسکا تماس بگیرید.

قیمت برنج نیم دانه طارم عطری

در مجموعه برنج توسکا تمامی نیمدانه ها بصورت مستقیم از کشاورزان خریداری و سپس بدون واسطه به مشتری عرضه می گردد. همین امر منجر به کاهش قابل توجه قیمت برنج نیم دانه طارم عطری خواهد شد.

از طرف دیگر در خرید مستقیم برنج نیم دانه طارم اطمینان و تضمین نسبت به خالص بودن بار بسیار بالاست. مشتری و خریداربرنج نیم دانه طارم درجه یک با خیال راحتتر می تواند نیاز خود را پاسخ بدهد.

تامین و تولید برنج نیم دانه طارم درجه یک توسکا همواره بصورت عمده در تناژ بالا بوده است. خریداران عمده برنج عطری نیمدانه طارم جهت تامین عمده نیمدانه دیگر نگرن نباشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ