خرید برنج پرمحصول شیرودی از کشاورز

خرید برنج پرمحصول شیرودی شمال به صورت مستقیم از کشاورز در بازرگانی برنج توسکا برای خریدار برنج شیرودی قابل انجام میباشد. فروش بدون واسطه این محصول سبب شده است تا برنج درجه یک و خالص با قیمت مناسب ترین به مصرف کننده برسد.

خرید برنج پرمحصول شیرودی از کشاورز

قیمت برنج شیرودی اعلا

قیمت روز برنج شیرودی به عوامل گوناگونی بستگی دارد که بلافاصله پس از برداشت شالی برنج قیمت گذاری میشود. بهترین راه برای خرید برنج شیرودی با قیمت ارزان خرید در فصل برداشت برنج میباشد.

به صورت کلی عواملی همچون منطقه کشت برنج، میزان تمیزی بار، عطر برنج، پخت برنج، درصد برنج شکسته موجود در برنج، نحوه بسته بندی و ارسال بر قیمت تمام شده آن تاثیر مستقیم میگذارد.

اولین نکته در خرید برنج ایرانی ظاهر برنج میباشد که باید کاملا کشیده و درجه یک باشد. برنج شیرودی هرچقدر که قلمی و کشیده تر باشد پخت بهتری دارد و از طرفی شیرودی های تپل پخت ضعیف تری دارند.

قیمت برنج شیرودی اعلا

در بازرگانی برنج توسکا برنج خوشپخت شیرودی به صورت کاملا تمیز و خالص با استفاده از مدرن ترین دستگاه های سورتینگ آماده سازی و بسته بندی میشوند تا برنج درجه یک و اعلا به مشتریان عرضه شود.

برای اطلاع از قیمت برنج شیرودی امروز، به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

بازار فروش برنج شیرودی مازندران

برنج پرمحصول شیرودی از لحاظ ظاهر بسیار شبیه به برنج طارم میباشد و تفاوت اصلی این دو برنج در عطرشان میباشد. برنج شیرودی در مقایسه با برنج طارم از عطر بسیار ضعیفی برخوردار است و از این رو قیمت ارزانتری دارد. شباهت ظاهری این دو برنج سبب شده است تا این برنج توسط افراد سودجو و متقلب با برنج طارم مخلوط شود و در نهایت در بازار فروش برنج با قیمت ارزانتری به فروش برسد.

شناسایی این نوع برنج، از نوع طارم و هاشمی کار چندان دشواری نیست چرا که عطر زیاد آنها به راحتی قابل قیاس با برنج شیرودی است. همچنین افراد خبره در زمینه برنج به راحتی با مشاهده ظاهر برنج به این موضوع پی خواهند برد.

بازار فروش برنج شیرودی مازندران

مجموعه برنج توسکا به عنوان بزرگترین عرضه کننده برنج شمال در شهرستان جویبار، برنج پرمحصول شیرودی را در بسته بندی های ۱۰، ۲۰ و ۵۰ کیلوگرمی برای مشتریان آماده سازی میکند. همچنین امکان خرید بسته نمونه برنج شیرودی برای مشتریان عمده برنج شیرودی فراهم شده است تا این محصول را در مقیاس کمتری بررسی و تایید کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ