خرید عمده شالی طارم در فصل برداشت

اگر خریدار عمده شالی طارم تازه برداشت شده هستید با مجموعه توسکا تماس فرمایید. شالی طارم امساله را با قیمت عالی خریداری کنید.

خرید عمده شالی طارم در فصل برداشت

مزیت خرید شالی طارم درجه یک مازندران

بسیاری از تاجران حرفه ای با خرید عمده شالی طارم در فصل برداشت مزیت های خاصی بدست می آوردند. البته خرید شالی یک امر کاملا تخصصی است که تجربه بالایی می طلبد.
شالی برنج به اصطلاح به مانند یک هندوانه سربسته است. خریدار باید کاملا شالی ها رو بشناسد تا بتواند بهترین شالی ها را انتخاب و خریداری نماید.
با خرید شالی طارم درجه یک مازندران از مراکز فروش قابل اطمینان دو مزیت ویژه نصیب شما می شود:

  1. اطمینان از خالص بودن بار
  2. کاهش چشمگیر در قیمت تمام شده برنج

مزیت خرید شالی طارم درجه یک مازندران

ابتدا شالی طارم درجه یک مازندران را خریداری کنید. دقت کنید اگر شالی کیفیت بالایی نداشته باشد متحمل ضرر خواهید شد. سپس شالی ها به داخل کارخانه برنجکوبی انتقال می یابد. در نهایت برنج سفید حاصل می گردد.

قیمت شالی طارم ممتاز مازندران

گفته بودیم که با خرید عمده شالی درجه یک قیمت تمام شده برنج سفید بسیار کاهش خواهد یافت. ولی شالی طارم مازندران به چه قیمتی باید خریداری گردد؟

شالی طارم در مازندران معمولا در اوایل برج ۵ برداشت می شود. در فصل برداشت برنج بازار شالی طارم بسیار داغ است. قیمت شالی طارم با برداشت برنج شروع خواهد شد. معمولا اولین خرید شالی باید شروع شود تا روند قیمتی شالی طارم مشخص گردد. این قیمت اولیه بر اساس قیمت شالی در سال قبل، هزینه های کشاورزی، تورم و … رقم می خورد.

 

قیمت شالی طارم ممتاز مازندران

قیمت روز شالی درجه یک طارم را از مجموعه برنج توسکا می توانید به صورت روزانه دریافت کنید. زیرا ما در مبدا تولید برنج هستیم و قیمت ها از همینجا شروع می شود.

دقت داشته باشید که در خرید عمده شالی طارم حتما شالی های درجه یک را انتخاب کنید. بدین منظور باید موارد زیر را در شالی ها بررسی و تحلیل کنید:

۱٫ ابتدا شالی ها را از لحاظ آفت و کرم زدگی بررسی کنید.

۲٫ شالی طارم نباید شامل دانه های نارس و سبزرنگ باشد.

۳‌. پوسته یک یا چند شالی را جدا کنید تا بتوانید دانه های سفید برنج را مورد تحلیل قرار دهید.

۴٫ شالی های تازه برداشت شده نباید بوی رطوبت داشته باشند.

و….

موارد فوق در شناسایی شالی های درجه یک طارم به شما کمک می کند. مثلا اگر شالی تازه برداشت شده تا سه روز وارد خشک کن نشود‌. انگاه بعد از تبدیل شدن شاهد برنج سفید خال دار یا زرد رنگ خواهیم بود.

قیمت شالی طارم ممتاز مازندران

در نتیجه شالی های تازه باید بلافاصله بعد از برداشت وارد خشک کن شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ