فروشگاه مرکزی برنج طارم عطری در شمال

 

فروشگاه برنج طارم عطری در شمال کشور با عرضه مستقیم برنج طارم معطر به صورت خالص در بسته بندی مناسب آماده همکاری با شما خریداران برنج طارم شمال میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید رایگان با مشاورین فروش توسکا تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه مرکزی برنج طارم عطری در شمال

فروش برنج طارم هاشمی عطری کیسه ۱۰ کیلویی

برنج طارم از ارقام کیفی و خوشپخت ایرانی میباشد که با عطر و پخت بینظیری که دارد از پرفروش ترین برنج های ایرانی در عصر حاضر میباشد. بهتر است برای خرید انواع برنج طارم شمال از تولید کننده و مستقیما از شمال این محصول را تهیه کنید تا برنجی خالص و مطمئن داشته باشید.

در بازرگانی برنج توسکا انواع برنج طارم هاشمی عطری و برنج طارم محلی معطر در کیسه های نخی و پلاستیکی آماده سازی میشوند که با توجه به سلیقه مشتریان و میزان سفارش در گونی های ۱۰، ۲۰ و ۵۰ کیلوگرمی و حتی بالاتر بسته بندی میشوند.

تهیه برنج طارم عطری ممتاز به این صورت است که برنج ۱۰۰ درصد خالص از کشاورزان تهیه میشود و به صورت کاملا درجه یک آماده سازی میشوند تا برنج سورت و بوجاری شده (تمیز و بدون خرد) به دست مصرف کننده برسد.

فروش برنج طارم هاشمی عطری کیسه ۱۰ کیلویی

خرید برنج طارم هاشمی اعلا در کیسه ۱۰ کیلویی در بازرگانی برنج توسکا به صورت سورت و بوجاری شده فراهم شده است تا برنج مرغوب طارم شمال با بسته بندی مناسب به مشتریان عرضه شود.

برای خرید عمده برنج طارم عطری شمال میتوانید بسته نمونه برنج طارم توسکا را خریداری و در نهایت با بررسی و تایید کیفیت برنج اقدام به خرید عمده و تناژ بالا نمایید.

مزایای خرید برنج طارم شمال

همانطور که گفته شد برنج طارم از برنج های خوش عطر و خوشپخت ایرانی میباشد که بیشتر در استان های شمالی کشور کشت میشود. از این محصول برای مصارف آشپزخانه ها، هتل ها، رستوران ها، ادارات و… میتوان استفاده نمود. اما مهم ترین چالش این است که این محصول را از کجا تهیه کنیم؟!

با پیشرفت تکنولوژی و آسانتر شدن راه های خرید اقلام مورد نیاز انسان ها فروش اینترنتی برنج شمال نیز گسترش یافت. تهیه انواع برنج طارم شمال به صورت خالص در شمال کشور صورت میگیرد و مشتریان میتوانند از طریق سایت حاضر برنج مورد نظر خود را با آگاهی کامل از کیفیت و اصالت محصول خریداری کنند.

مزایای خرید برنج طارم شمال

در مجموعه برنج توسکا امکان خرید حضوری و اینترنتی انواع برنج طارم اصیل شمال برای مشتریان برنج خرده و عمده فراهم شده است تا مزایای زیر شامل حال مشتریان شود:

۱- خرید برنج مرغوب ایرانی بدون واسطه.

۲- خرید برنج طارم اصیل با قیمت مناسب.

۳- اطمینان از خالص بودن برنج خریداری شده.

۴- صرفه جویی در وقت و هزینه با انجام خرید اینترنتی برنج طارم شمال.

با افزایش قیمت برنج ایرانی در بازار برنج بهتر است پیش از انجام خرید قیمت واقعی برنج مورد نظر خود را از مراکز فروش معتبر جستجو کنید تا برنج خالص شمالی را با مناسب ترین قیمت بخرید.

قیمت برنج طارم عطری درجه یک

اطلاع از قیمت واقعی برنج طارم عطری همواره برای مشتریان حیاتی میباشد. اگر قصد خرید عمده برنج طارم عطری درجه یک از شمال را دارید بهتر است خرید خود را مستقیما از شمال کشور انجام دهید.

کیفیت عالی و قیمت مناسب مهم ترین فاکتور برای خریدار برنج طارم میباشد. اما نمیتوان تضمین کرد که برنج با کیفیت را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. مسلما برای خرید بهترین برنج ایرانی و خوشپخت ترین و خوش عطرترین آن باید بهای این کیفیت را بپردازید.

واضح است که کیفیت برنج در تعیین قیمت آن نقشی اساسی دارد. اما اگر برنج ایرانی به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری شود؛ کیفیت و قیمت عالی خواهد داشت.

قیمت برنج طارم عطری درجه یک

 

برنج طارم با توجه به کیفیت فوق العاده ای که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. زیرا هم معطر است و هم خوشپخت ولی با قیمت مناسب عرضه می شود. بشرطی که از جای مطمئن خریداری گردد.

اولین و اصلی ترین محصول کشاورزی که در روستای پهناب (از توابع شهرستان جویبار، استان مازندران) کشت می شود، برنج طارم است. بازرگانی برنج توسکا واقع در روستای پهناب با خرید مستقیم برنج های طارم اعلا از کشاورزان و سپس با سورت و بسته بندی آن اقدام به فروش برنج طارم عطری با قیمت همکاری می کند.

عرضه مستقیم برنج شمال به مشتریان سبب میشود تا برنج بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه شود.

برای اطلاع از قیمت برنج طارم عطری درجه یک به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ