فروش مستقیم برنج شکسته طارم معطر

خرید برنج شکسته طارم معطر به دلیل خوشپخت بودن و داشتن قیمت مناسب در مقایسه با برنج طارم معطر کامل بسیار پرطرفدار میباشد. فروش مستقیم انواع برنج شکسته ایرانی با قیمت مناسب و به صورت خالص در مرکز فروش برنج توسکا برای مشتریان برنج شمال فراهم شده است.

فروش مستقیم برنج شکسته طارم معطر

فرآیند تهیه برنج شکسته طارم عطری شمال

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که برنج طارم شکسته چیست؟ و چگونه تهیه میشود؟!

برنج ایرانی پس از برداشت از مزرعه حاوی پوسته خارجی میباشد که برای جداسازی آن از برنج با استفاده از دستگاه شالیکوبی این عملیات انجام میشود. در زمان تبدیل شالی به برنج سفید با توجه به کیفیت شالی و میزان خشکی آن دانه های برنج در سایز های متفاوتی از خروجی دستگاه خارج میشود.

برای جداسازی دانه های سالم از دانه های شکسته برنج سفید با استفاده از دستگاه بوجاری اقدام به بوجاری زدن برنج سفید میکنند. دانه های شکسته در ۳ سایز جداسازی میشوند که به ترتیب از درشت ترین به ریزترین آن ها لاشه، نیم دانه و نرمه یا دانه مرغی گفته میشود.

فرآیند تهیه برنج شکسته طارم عطری شمال

شالی برنج طارم نیز پس از برداشت از شالیزار به کارخانه شالیکوبی و سورتینگ منتقل میشود که در نهایت برنج شکسته طارم عطری پدید می آید. دانه های شکسته در مقایسه با دانه های سالم و کامل طارم از عطر بیشتری برخوردارند و طعم و کیفیت برنج سالم را نیز دارند.

خرید برنج طارم شکسته معطر از شمال کشور این امکان را به مشتریان میدهد تا برنج خالص و یکدست عطری را با اطمینان از کشاورز تهیه کنند. از طرفی با خرید مستقیم برنج شکسته طارم معطر میتوانید این محصول را با قیمت بسیار مناسبی تهیه نمایید.

قیمت برنج شکسته طارم معطر

در میان انواع برنج های ایرانی برنج شکسته ایرانی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. برای مثال قیمت برنج سرلاشه طارم یا قیمت برنج لاشه طارم بسیار ارزانتر از برنج طارم میباشد. این کاهش قیمت به دلیل شکسته بودن برنج میباشد.

قیمت برنج شکسته طارم معطر

از طرفی با ارزانتر بودن این محصول سه مزیت شامل حال خریدار برنج شکسته طارم میشود:

۱- خرید برنج طارم شکسته با قیمت ارزان

۲- بهره گیری از عطر و طعم برنج طارم با پرداخت قیمت مناسب

۳- خوش خوراک بودن برنج شکسته طارم و هضم آسان

برای خرید برنج شکسته طارم با قیمت مناسب به مرکز فروش برنج شمال مراجعه کرده و با اطمیتان از کیفیت و خالص بودن برنج محصول موردنظرتان را خریداری نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز برنج طارم شکسته عطری به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید. برنج شکسته طارم معطر به صورت سورتینگ شده و کاملا تمیز در بسته بندی های ۱۰، ۲۰ و ۵۰ کیلوگرمی برای خریدار برنج طارم شکسته آماده سازی میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ