قیمت برنج خوشپخت ایرانی در اصفهان

قیمت برنج خوشپخت به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت این محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوع بسته بندی، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت انواع برنج در خرید و فروش هایی که به شکل عمده و مستقیم انجام می شود به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است.

قیمت برنج خوشپخت ایرانی در اصفهان

۵ ویژگی برنج خوشپخت چیست؟

از ویژگی های برنج خوشپخت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این برنج عطر و بوی بسیار خوبی دارد و دارای اندازه ای کشیده و رنگی سفید مایل به کرم می باشد.
  • در هنگام پخت به خوبی ری می کند و قد می کشد همچنین نرمی خود را ساعت ها پس از پخت حفظ می‌کند.
  • دارای بسته بندی استاندارد و مناسبی است و در اوزان مختلف به فروش می‌رسد.

۵ ویژگی برنج خوشپخت چیست؟

  • عاری از هرگونه ضایعات و ناخالصی می باشد، زیرا در کارخانه تولید کننده به بهترین سورت و تمیز شده است.
  • دارای اندازه ای یک شکل و یکدست می باشد و فاقد شکستگی است.
  • یکی از برنج های خوش پخت و مجلسی به شمار می آید و با توجه به کیفیت بالا و ویژگی های مثبت فراوان مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

برنج خوشپخت ایرانی پس از برداشت از شالیزارهای سرسبز باید برای فرآوری و تمیز کردن راهی کارخانه برنج شود و در آنجا بوسیله دستگاه های پیشرفته سورتینگ عملیات جداسازی ناخالصی ها از آن انجام شده و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و در وزن های مختلف راهی بازار فروش می گردد و با توجه به طعم عالی و مرغوبیت استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان آن را به شکل کلی تهیه می‌ کنند.

خرید برنج خوشپخت درب کارخانه

خرید برنج خوشپخت از درب کارخانه از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب می باشد و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را با توجه به ارزان بودن قیمت ترجیح می دهند. یکی از معتبرترین مراکز خرید برنج خوشپخت با کیفیتی عالی و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

خرید برنج سرآشپز درب کارخانه

مشاوران ما راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نماید و پس از ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به نشانی مورد نظر ارسال خواهد شد و این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ