قیمت برنج طارم در سال 1402

در سال جاری با شروع فصل برداشت برنج طارم در شمال کشور قیمت برنج طارم سال 1402 به صورت پایه و اولیه با خرید و فروش شالی برنج طارم در شمال کشور تعیین شد.

قیمت برنج طارم در سال 1400
بهترین راه برای اطلاع از قیمت برنج طارم مازندران 1402 مراجعه حضوری به این استان و یا مراجعه به سایت فروش برنج شمال میباشد. معتبرترین سایت فروش برنج شمال، باید زیر نظر تاجران سرشناس این منطقه باشد.
در بازرگانی برنج توسکا خرید و فروش انواع برنج طارم شمال به صورت عمده از کشاورز به مشتریان انجام میشود.

خرید و فروش برنج طارم شمال

اگر قصد خرید برنج طارم شمال را دارید به عنوان خریدار برنج عمده بهتر لست در فصل برداشت برنج اقدام به خرید نمایید. فروش برنج تازه طارم در فصل برداشت برنج طارم (مرداد ماه) با قیمت ارزانتری انجام میشود.

انواع برنج طارم شمال به صورت عمده و در تناژ بالا از طریق مراکز فروش برنج شمال استان مازندران به فروش میرسد. تهیه شالی برنج طارم عطری از کشاورزان شمالی و تبدیل به برنج سفید در کارخانه شالیکوبی سبب میشود تا خرید مقرون به صرفه برای مشتریان انجام شود.

خرید و فروش برنج طارم شمال

فروش برنج طارم ایرانی با نرخ روز برنج شمال در بازرگانی برنج توسکا قابل انجام میباشد. مشتریان برنج طارم شمالی به منظور فروش عمده برنج طارم ایرانی میتوانند به این مرکز مراجعه کنند و برنج خالص و یکدست ایرانی را مستقیما از کشاورز تهیه نمایند

سفارش خرید برنج طارم عطری با کیفیت شمال در مجموعه برنج توسکا در تمام طول سال فعال میباشد و این مجموعه توانایی تامین برنج طارم در تناژ بالا برای تامین برنج ارگان ها و رستوران ها را دارد.

قیمت روز برنج طارم در مازندران

با توجه به کیفیت برنج طارم و عطر و پخت این برنج قیمت برنج طارم در بازار خرید و فروش برنج شمال کمی گرانتر از برنج های پرمحصول میباشد.

برنج طارم هاشمی به عنوان اصلی ترین برنج ایرانی کشت شده در استان مازندران میباشد که بیشتر به صورت کشت اول انجام میشود. از این رو سطح وسیعی از شالیزار های این استان به کشت برنج طارم هاشمی اختصاص یافته است.

قیمت روز برنج طارم در مازندران

نحوه سورت، کیفیت بوجاری برنج طارم، نوع بسته بندی برنج، حق الزحمه کارگران و کارخانه بر قیمت روز برنج طارم هاشمی تاثیرگذار هستند. برنج طارم هاشمی مازندران به صورت سورت و بوجاری شده (بدون خرد) در بازرگانی برنج توسکا به خریدار برنج طارم معطر شمال عرضه میشود.

برای اطلاع از قیمت برنج طارم امروز در سال 1402 میتوانید به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا به صورت مستقیم با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ