قیمت برنج لاشه طارم معطر شمال

قیمت برنج لاشه طارم عطری در استان مازندران به دلیل عرضه مستقیم از کشاورز و فروش تناژ بالا بسیار مقرون به صرفه میباشد. فروش عمده برنج لاشه طارم در بازرگانی برنج توسکا با قیمت مناسب برای مشتریان برنج طارم فراهم شده است.

قیمت برنج لاشه طارم معطر شمال

برنج لاشه طارم چیست؟

همزمان با تبدیل شالی به برنج سفید برنج های سالم و خرد شده از خروجی دستگاه در کیسه های برنج بسته بندی میشوند. با توجه به میزان کیفیت شالی برنج دانه های خرد شده و شکسته شده در کنار برنج کامل تولید میشوند.

برنج لاشه طارم چیست؟

برای جداسازی دانه های سالم از خرده برنج با استفاده از دستگاه بوجاری این عملیات انجام میشود. برنج های شکسته شده در سایز های مختلفی میباشند که به درشت ترین آن ها برنج لاشه و سرلاشه میگویند.

همه برنج های ایرانی برنج شکسته لاشه و نیمدانه دارند بنابراین برنج خرده و شکسته همه برنج های موجود در بازار به راحتی قابل تهیه میباشد.

منظور از لاشه برنج طارم همان برنج شکسته طارم میباشد که قد آن ۲/۳ برنج کامل طارم میباشد و کیفیتی مشابه با برنج طارم دارد. این برنج فقط از نظر قد و ظاهر با برنج طارم تفاوت دارد از طرفی عطر آن بیشتر است (به دلیل شکسته بودن عطری تر است).

قیمت برنج لاشه طارم هاشمی معطر

برنج لاشه طارم هاشمی عطری در شمال کشور از برنج های لاشه معطر پرفروش میباشد که بیشتر خرید و فروش میشود. این امر به سبب کیفیت بالای سرلاشه طارم میباشد. قیمت لاشه برنج طارم هاشمی نسبت به قیمت برنج طارم هاشمی ارزانتر بوده و برای خرید برنج با قیمت ارزان گزینه بسیار مناسبی میباشد.

قیمت برنج لاشه طارم هاشمی معطر

برای خرید برنج لاشه طارم با قیمت مناسب بهتر است از مرکز فروش برنج توسکا اقدام به خرید نمایید تا برنج سرلاشه طارم را با قیمت مناسب، به صورت خالص و یکدست تهیه نمایید.

برنج لاشه از درشت ترین برنج های شکسته میباشد اگر به دنبال خرید برنج نیمدانه که نصف برنج سالم است هستید بهتر است برنج نیم دانه طارم هاشمی را خریداری کنید.

قیمت روز برنج لاشه طارم عطری به صورت روزانه در لیست قیمت برنج توسکا به روز رسانی میشود. بنابراین برای اطلاع از قیمت روز این محصول به لیست قیمت توسکا مراجعه نمایید و یا با مشاوران فروش این مجموعه تماس بگیرید.

خرید برنج لاشه طارم شمال

خرید لاشه برنج طارم از شمال کشور و مراکز فروش معتبر در استان مازندران بهترین راه برای خرید برنج با قیمت ارزان تر و با کیفیت عالی میباشد. برنج لاشه طارم شباهت زیادی با لاشه برنج شیرودی دارد. لاشه برنج شیرودی پرمحصول از لاشه های ارزان قیمت ایرانی میباشد که ممکن است با لاشه طارم عطری مخلوط شود و در نهایت به صورت ناخالص به مشتریان عرضه شود.

بازرگانی برنج توسکا برنج خالص و با کیفیت ایرانی را به مشتریان عرضه میکند و برای اطمینان از کیفیت و اصالت محصول شما خریدار برنج لاشه طارم میتوانید این محصول را به صورت نمونه از ما تهیه کنید تا با بررسی دقیق کیفیت و پخت برنج، خرید عمده و تناژ بالا خود را انجام دهید.

خرید برنج لاشه طارم شمال

عطر لاشه طارم از مهم ترین فاکتور ها برای خرید برنج شکسته ایرانی میباشد و با پخت بسیار خوبی که دارد میتواند جایگزین مناسبی برای برنج سالم طارم باشد که فقط قد برنج از نظر ظاهر تفاوت دارد و همان عطر و طعم برنج طارم معطر را با خود به همراه دارد.

خرید برنج لاشه طارم شمال دو مزیت مهم برای خریدار این محصول دارد:

  1. قیمت برنج لاشه طارم از برنج سالم طارم کمتر است. در نتیجه خریدار برنج طارم میتواند این محصول را با قیمت مناسب تری تهیه نماید.
  2. کاربرد و مصرف برنج لاشه با توجه به کمبود آن نسبت به برنج کامل بیشتر است.

لاشه طارم هاشمی با بوجاری شدن برنج طارم هاشمی در کارخانه سورتینگ تهیه میشود و سپس در گونی های ۱۰ و ۲۰ کیلوگرمی برای مشتریان این برنج بسته بندی میشود.

برای خرید برنج لاشه طارم هاشمی با قیمت مناسب میتوانید با مدیرفروش این محموعه به صورت مستقیم از طریق راه های ارتباطی زیر تماس برقرار نمایید تا سفارش خرید عمده برنج لاشه طارم را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ