قیمت عمده فروشی برنج شیرودی

خریداران عمده برنج شیرودی که به دنبال خرید برنج شیرودی به قیمت عمده و ارزان هستند کافیست با مجموعه برنج توسکا تماس برقرار کنند تا برنج شیرودی درجه یک را به قیمت درب کارخانه دریافت نمایند.

قیمت عمده فروشی برنج شیرودی

انواع برنج شیرودی در بازار عمده فروشی

با کم شدن قدرت خرید مردم در خرید برنج های ایرانی راهکار این بود که طرفداران برنج ایرانی به سمت برنج های ارزان قیمت روانه شوند. مردم عطر و طعم بینظیر برنج های ایرانی را با هیچ یک از برنج های خارجی عوض نمی کنند.

مشتریان برنج های عطری به سمت برنج های کم عطر ایرانی سوق پیدا کردند تا بتوانند حداقل طعم و مزه برنج ایرانی را همیشه حس کنند. مردم دوست دارند که همواره برنج ایرانی سر سفره ها حضور داشته باشد تا از خوردن و حتی طبخ آن لذت ببرند.

در شمال ایران در کنار برنج های عطری طارم کم کم برنج های غیرعطری شیرودی روی کار آمدند. البته برنج شیرودی عطر دارد ولی بسیار کم. به همین خاطر برنج شیرودی با قیمت بسیار مناسب در بازار عمده فروشی شیرودی خرید و فروش می شود.

انواع برنج شیرودی در بازار عمده فروشی

برنج پرمحصول شیرودی علاوه بر استان مازندران در استان گلستان هم کشت می شود ولی با کیفیتی نسبتا متفاوت. با اینکه بذر شیرودی استفاده شده در کاشت برنج شیرودی یکسان است ولی منطقه جغرافیایی و زمان برداشت بر روی کیفیت برنج شیرودی موثر خواهد بود.

در استان گلستان و حتی در برخی از مناطق استان مازندران قبل از شروع فصل برنجکاری، کشاورزان جهت کسب سود بیشتر اقدام به کاشت جو، گندم، کلزار و … می کنند. از آنجایی که باید تا زمان برداشت این محصولات صبر کرد و سپس اقدام به برنجکاری نمود در نتیجه زمان کاشت برنج شیرودی به تعویق می افتد.

برنج شیرودی در حالت عادی بایستی در برج ۲ نشاکاری و در برج ۶ برداشت شود (برنج شیرودی از برنج های پرمحصول دیررس ۱۲۰ روزه می باشد). اما با کاشت جو، گندم و… شالیکار مجبور می شود تا برنج شیرودی را در برج ۳ نشاکاری و در برج ۷ برداشت نماید.

در دو حالت فوق دو نوع شیرودی نسبتا متفاوتی خواهیم داشت؛ حالت اول برنج شیرودی تابستانه و حالت دوم برنج شیرودی پاییزه.

تجربه ثابت کرده است که عطر و پخت برنج شیرودی پاییزه نسبت به شیرودی تابستانه بهتر است. پس در خرید برنج شیرودی دقت کنید که برنج شیرودی پاییزه (برنج شیرودی بعد از گندم، برنج شیرودی بعد از کلزا) را سفارش دهید.

قیمت برنج شیرودی در بسته بندی مختلف

در دنیای امروزی نقش بسته بندی در فروش محصولات کشاورزی بسیار پررنگ تر از گذشته شده است. بسته بندی برنج شیرودی باید به سلیقه مشتری باشد.

اینکه برنج شیرودی با چه کیفیتی سورتینگ و بسته بندی می شود در قیمت نهایی برنج شیرودی بسیار موثر خواهد بود.

قیمت برنج شیرودی در بسته بندی مختلف

مثلا قیمت برنج شیرودی درجه یک که به بهترین شکل سورت و بسته بندی شده است (برنج شیرودی سه الک شده و تمیز شده در کیسه نخی ۱۰ کیلویی) با قیمت برنج شیرودی در کیسه ۲۰ یا ۵۰ کیلویی بسیار متفاوت خواهد بود.

قیمت برنج ده کیلویی شیرودی سورت شده بسیار گرانتر از برنج شیرودی معمولی خواهد بود.

همچنین قیمت عمده فروشی برنج شیرودی با قیمت خرده فروشی برنج شیرودی فرق دارد. خرید و فروش برنج شیرودی در تناژ بالا برای تاجران و فروشگاه های بزرگ سود مناسبی دارد. در نتیجه آنها برای جذب مشتری بیشتر بایستی قیمت عمده برنج شیرودی را به مشتری ارائه کنند.

خرید عمده برنج شیرودی در بازار عمده فروشی برنج شیرودی اتفاق می افتد. مراکز فروش برنج شیرودی در مازندران و گلستان اگر معتبر باشند گزینه بسیار عالی برای خرید شیرودی می باشند.

پیشنهاد می شود برای دریافت قیمت عمده برنج شیرودی در بازار عمده فروشی با مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید تا قیمت روز برنج شیرودی درجه یک در بسته بندی ده کیلویی و ۲۰ و ۵۰ کیلویی در اختیار شما قرار گیرد.

قیمت برنج شیرودی در بازار بسیار متفاوت است و این اتفاق بخاطر چند عامل مهم می باشد:

۱٫ وجود برخی از دلالان و واسطه ها باعث افزایش قیمت برنج شیرودی در بازار برنج شیرودی شده است.

۲٫ برخی از فروشندگان عمده برنج شیرودی به سود معقول قانع نیستند.

۳٫ نحوه بسته بندی و سورتینگ برنج شیرودی در قیمت تمام شده آن موثر است.

لازم به ذکر است که خرید عمده برنج شیرودی درجه یک تخصص می خواهد. زیرا شناخت برنج شیرودی ممتاز کار آسانی نیست.

برنج شیرودی باید بدون دخالت واسطه و با قیمت ارزان به دست فروشندگان و در نهایت مصرف کنندگان برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ