مرکز خرید برنج خوش عطر

برنج خوش عطر ایرانی برنجی بومی است که به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک و در مناطقی پر بارش و پر آب به عمل می آید. این محصول که از خانواده غلات است در سفره ایرانیان جایگاه بالایی دارد و اصلی ترین وعده غذایی آنها را تشکیل می دهد. برنج ارگانیک رنگی سفید و شیشه ای دارد و با گذشت زمان هم این رنگ و عطر و طعم خود زا از دست نمی دهد. در این مرکز خرید برنج خوش عطر با مارک های مختلف مورد می باشد و شما می توانید آن را به صورت کیسه ای و با حجم های مختلف خریداری کنید.

فاکتور های مهم در انتخاب برنج کشت یک

بهترین بسته بندی جهت صادرات برنج

برنج سر لاشه فجر به دلیل کیفیت بالایی که دارد از گزینه های صادراتی به شمار می رود. چون در امر صادرات بسته بندی اهمیت زیادی دارد و در واقع خود نوعی تبلیغات سودمند به حساب می آید تولیدی باید از بسته بندی هایی شکیل و زیبا که کاملا استریل و استاندارد هستند استفاده کند. بسته بندی ها بیشتر به صورت کیسه های چند لایه هستند که در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی دارند و دچار پوسیدگی هم نمی شوند از این رو برنج دور ریزی نخواهد داشت‌.

بهترین بسته بندی جهت صادرات برنج

بهترین بسته بندی را تولید کننده های داخلی انجام می دهند. این بسته ها قابلیت چاپ دارند به گونه ای که می توان نام برند و همچنین تاریخ تولید و انقضا را به همراه لوگو بهداشت روی آنها درج کرد تا مصرف کننده از نوع و کیفیت محصول اطلاعاتی داشته باشد. برنج به صورت دانه های ریز است و اگر بسته بندی دربی پلمپ نداشته باشد حجم بالایی از آن ریخته می شوند و صادر کننده ضرر زیادی را متحمل می شود.

از این رو هر گونی دارای زیپ مخصوصی بوده که از دو طرف کاملا پلمپ است و تنها مصرف کننده می تواند درب آن را باز کند. دسته ای که روی بسته ها تعبیه شده حمل و نقل را آسان تر کرده است. سایز گونی ها متفاوت بوده و اصولا وزن های ۱۰ و ۲۰ کیلویی دارند.

فاکتور های مهم در انتخاب برنج کشت یک

برنج طارم دوبار کشت کیفیت برنج یکبار کشت را ندارد اما با این وجود هم از عطر و طعمی کاملا ارگانیک و طبیعی برخوردار است بدین ترتیب شما در انتخاب برنج های کشت یک که اصلی ترین کیفیت را دارند باید به فاکتورهای مهمی توجه کنید.

فاکتور های مهم در انتخاب برنج کشت یک

  1. اولین فاکتور سایز برنج است که باید قلمی و باریک و همچنین بلند باشد و به راحتی در دست خورد نشود. برنج کشت اول چون از خاک خوب و مقوی تغذیه کرده قطعا دانه های سفتی خواهد داشت و میزان خورد آن کمتر خواهد بود. این برنج چون به خوبی آبیاری شده کاملا رسیده است و به راحتی هم نرم و مغز پخت می شود.
  2. وقتی برای خرید برنج به بازار مراجعه می کنید قطعا با مارک های مختلفی روبرو خواهید شد چون تولید کننده های زیادی در کشور در حال فعالیت هستند و در کدام هم برند خاص خود را دارند. اما شما همیشه مارکی را انتخاب کنید که سابقه و اعتبار بهتری دارد و سطح رضایت مصرف کنندگان از آن بیشتر است. این مارک به صورت برجسته روی بسته بندی درج می شود.
  3. دانه های برنج اگر همه یکدست باشند برای پلو گزینه خوبی بوده به همین دلیل رستوران ها و هتل ها که پخت بیشتری دارند همیشه به این موضوع توجه می کنند.
  4. اگر عطر و طعم برنج شما کاملا طبیعی است قطعا برنجی بومی و محلی را خریداری کرده اید که کاملا ارگانیک است.

بررسی کیفی برنج طارم اصل

بررسی هایی که از نظر سطح کیفی روی برنج طارم اصل انجام شده این موضوع را به خوبی ثابت می کند که طارم هم کاملا خوش پخت بوده و هم اینکه به خوبی قد می کشد بدون اینکه خرد شود. بافت این برنج است زمانی که درون آب ریخته می شود چون سطح نشاسته زیادی دارد و چسبنده است از هم جدا نمی شود یه همیت دلیل شما برنجی دانه دانه خواهید داشت. طارم اصل در زمان طبخ بوی بیشتری دارد که به راحتی استشمام می شود.

بررسی کیفی برنج طارم اصل

اگر برنج پخته شده را برای چند روز در محیطی خنک نگهداری کنید عطر و طعم و کیفیت خود را از دست نمی دهد و چون دانه ها نرم هستند شما می توانید آن را مصرف کنید. کیفیت خوب این برنج را می توان از شکل ظاهری آن هم تشخیص داد که قلمی و بلند و شمشیری است. زادگاه این محصول شمال است و از برنج های کشت اول به شمار می رود که املاح معدنی زیادی هم دارد.

طارم برای پخت زیاد آن هم در مهمانی ها و مجالس بهترین گزینه بوده و شما می توانید این کیفیت بالا را در عطر و طعم خوب آن به راحتی مشاهده کنید. به روش های مختلفی قابل طبخ بوده و قطعا گزینه ای عالی برای برنج دوستان است. کیفیت طارم زمانی مشخص می شود که شما آن را به صورت آبکش مصرف کنید.

پخش عمده برنج خوش عطر

پخش عمده برنج خوش عطر

برنج خوش عطر ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی پخش شده تا همه به آن دسترسی داشته باشند و بتوانند از کیفیت خوب و خواص بی نظیر آن نهایت استفاده را ببرند. محصولی که به صورت عمده پخش شده قطعا قیمت مناسب تری هم خواهد داشت و این می شود بهترین گزینه برای مشتری که نیاز خود را برطرف سازد. تولیدی هایی که برنج ایرانی را توزیع می کنند همگی دارای نمایندگی های مجاز در تمام استان های کشور هستند.

به همین دلیل است که شما هر کجا باشید به برنج شمال دسترسی دارید. نمایندگی ها برای پخش همیشه بهترین محصول را انتخاب می کنند چون می دانند که رضایت مشتری تنها راه رسیدن به اهداف است و می تواند اعتبار و محبوبیت تولیدی و نمایندگی ها را بیشتر کند. استفاده از روش های مختلف برای توزیع باعث شده تا پخش کنندگان در هر شرایطی کنار مشتری باشند و بتوانند با او ارتباطی نزدیگ برقرار کنند.‌

معرفی این غلات آن هم از طریق سایت فروشگاهی سبب شده تا مشتری ها در هر جایی که هستند بتوانند محصول را به صورت عمده سفارش دهند. برنجی که پخش شده در کمترین زمان و با همان قیمت تولیدی به دست مصرف کنندگان می رسد و در واقع این بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه ها است و سود خوبی هم به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ