مرکز فروش عمده برنج سرلاشه معطر

برنج سرلاشه معطر از برنج های شکسته و پرکاربرد ایرانی میباشد. این برنج به دلیل دانه درشت بودن در میان انواع برنج شکسته ایرانی گرانتر است. از طرفی به دلیل دانه درشت بودن و شباهت زیاد با برنج سالم در بازار خرید و فروش برنج ایرانی بسیار پرفروش است.

مرکز فروش عمده برنج سرلاشه معطر

برنج سرلاشه ایرانی معطر

شالی برنج ایرانی پس از برداشت از شالیزار به کارخانه شالیکوبی منتقل میشود. شالی برنج ایرانی به برنج سفید تبدیل میشود. در این فرآیند برنج سفید اندکی سر شکسته و خرد میشود که با استفاده از دستگاه بوجاری تمامی برنج های شکسته از برنج سالم جداسازی میشوند.

درشت ترین برنج شکسته ایرانی سرلاشه نام دارد. پس از آن برنج لاشه، نیمدانه و نرمه هستند که به ترتیب ریزتر خواهند بود. برنج سرلاشه و لاشه عطری از برنج عطری ایرانی جداسازی میشود بنابراین از نظر کیفیت و عطر کاملا مشابه برنج سالم از همان نوع خواهد بود.

برنج سرلاشه ایرانی معطر

برای مثال برنج سرلاشه هاشمی از نظر پخت و کیفیت بسیار شبیه به برنج هاشمی می باشد. این دو برنج فقط از نظر سایز و قد با یکدیگر تفاوت دارند. انواع برنج سرلاشه معطر ایرانی مانند برنج سرلاشه کشت دوم، برنج سرلاشه طارم، برنج سرلاشه چین دوم و برنج سرلاشه فجر میباشند.

خریداران و تاجران برنج بهتر است برای خرید برنج سرلاشه معطر ایرانی از مراکز فروش معتبر در شمال کشور اقدام به خرید نمایند. فروش انواع برنج سرلاشه با کیفیت ایرانی در بازرگانی برنج توسکا برای مشتریان برنج ایرانی به صورت عمده در تناژ بالا برای خریدار برنج سرلاشه شمال فراهم شده است.

قیمت برنج سرلاشه عطری شمال

بازار خرید و فروش برنج سرلاشه ایرانی در تمام طول سال پررونق است این امر به سبب قیمت مناسب این محصول به همراه کیفیت بالا میباشد. قیمت نواع برنج معطر ایرانی با توجه به کیفیت آن ها گرانتر از برنج های بدون عطر و یا کم عطر است.

بنابراین مشتریانی که بودجه برای خرید برنج عطری و کیفی ندارند میتوانند اقدام به خرید برنج سرلاشه عطری و با کیفیت از انواع برنج عطری و کیفی کنند. قیمت برنج سرلاشه هاشمی در مقایسه با قیمت برنج هاشمی بسیار ارزان تر است.

قیمت برنج سرلاشه عطری شمال

همچنین در میان انواع برنج سرلاشه و لاشه معطر، قیمت برنج سرلاشه فجر ارزانتر خواهد بود و این امر به سبب پرمحصول بودن برنج فجر میباشد. برای خرید برنج سرلاشه ایرانی بهتر است دانش خود را در زمینه انواع برنج سرلاشه ایرانی بالا ببرید و یا خرید خود را از مراکز فروش برنج شمال به صورت مستقیم انجام دهید تا بدون واسطه و به صورت مستقیم از کشاورز این محصول را تهیه کنید.

برای اطلاع از قیمت روز برنج سرلاشه معطر ایرانی و دریافت مشاوره خرید با ما تماس بگیرید.

بازرگانی برنج توسکا سرلاشه عطری برنج ایرانی را به صورت خالص از کشاورزان زحمتکش و نامی روستای پهناب تهیه کرده و کاملا سورت شده و بسته بندی شده به شما مشتریان عرضه میدارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ