مناسب ترین برنج دمی برای رستوران

در اینجا دو نوع از بهترین برنج های دمی یا دمپختی مخصوص رستوران ها و هتل ها را به شما معرفی می کنیم. همچنین قیمت روز و مشخصات کامل مناسب ترین برنج های دمی شمالی توضیح دادیم.

مناسب ترین برنج دمی برای رستوران

بهترین برنج های دمی شمالی

در میان گونه های مختلف برنج های شمالی چند مورد از آنها بسیار خوشپخت هستند. معمولا برنج هایی که بصورت دمی یا دمپخت از پخت مناسبی برخوردارند جزو برنج های خوشبخت هستند. زیرا این برنج ها بصورت ابکشی هم خوب جواب می دهند.

با شناخت انواع برنج های ایرانی می توان برنج های خوشپخت را شناسایی کرد. شاید برخی از برنج ها مانند برنج طارم به صورت آبکشی پخت بسیار عالی داشته باشند اما ممکن است در روش کته یا دمی پخت خوبی نداشته باشند. درحالیکه همین برنج طارم اگر به صورت دمپخت طبخ شود و پخت خوبی داشته باشد آنگاه به احتمال خیلی قوی در روش آبکشی پخت بسیار عالی خواهد داشت.

بهترین برنج های دمی شمالی

در میان برنج های خوشپخت ایرانی میتوان به برنج فجر سوزنی اشاره کرد. برنج فجر عموما در هر دو روش دمی و آبکشی پخت بسیار خوبی دارد. به همین خاطر به برنج فجر، برنج رستورانی یا مخصوص رستوران و هتل ها گفته میشود.

علاوه بر برنج فجر، برنج کشت دوم از همین ویژگی برخوردار است. برنج کشت دوم چه به صورت آبکش و چه به صورت دمی پخت بسیار عالی دارد. این برنج عموما در رستوران های پنج ستاره مورد استفاده قرار میگیرد.

لازم به ذکر است که قیمت برنج کشت دوم مجلسی از قیمت برنج فجر رستورانی بالاتر است.

قیمت برنج فجر رستورانی

برنج فجر از مقاوم ترین برنج های شمالی در هنگام پخت میباشد. بدین صورت که در زمانیکه برنج در داخل آب میجوشد و در برابر گرما قرار میگیرد به آسانی وا نمیرود و شفته نمیشود. همین عامل باعث شده تا برنج فجر یکی از مناسب ترین برنج های ایرانی کته باشد.

قیمت برنج فجر رستورانی

برنج فجر کته ای مخصوص رستوران را میتوانید از مجموعه برنج توسکا تهیه نمایید زیرا برنج صددرصد خالص به صورت یکدست و بدون خرد با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه میگردد. قیمت روز برنج فجر دمی را میتوانید از مشاوران فروش توسکا تهیه نمایید.

قیمت فروش برنج فجر را بایداز مراکز مطمئن و باسابقه دریافت کنید. پس به تمامی مراکز فروش برنج ایرانی نمی توان اعتماد کرد.

قیمت برنج کشت دوم رستورانی

پیش تر گفتیم که برنج کشت دوم از برنج های مخصوص برای پخت کته ای است. این برنج از مقاومت بسیار خوبی در پخت برخوردار است. شاید قیمت برنج کشت دوم بسیار گران باشد ولی کیفیت پخت آن را نمی توان با هیچ برنجی در ایران مقایسه نمود.

قیمت برنج کشت دوم رستورانی

عطر عالی و پخت عالی بصورت توام در برنج کشت دوم قابل مشاهده است. علت اصلی این موضوع در پاییزه بودن برنج کشت دوم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ