بهترین برنج موجود در بازار برنج های ایرانی

برای خرید بهترین برنج موجود در بازار با قیمت مصوب و مناسب میتوانید محصول موردنطرتان را به صورت عمده و مستقیم از کشاورز شمالی تهیه کنید. مرکز فروش توسکا واقع در استان مازندران با عرضه مستقیم انواع برنج درجه یک و خالص ایرانی آماده خدمت رسانی به مشتریان در سراسر کشور میباشد.

معرفی بهترین برنج عطری ایرانی با مشخصات کامل

برنج یکی از مهم‌ترین عضوها در سفره ایرانیان است. اگر از مصرف کنندگان دائمی برنج ایرانی باشید به این موضوع پی می برید که بهترین برنج ایرانی در شمال کشور کشت می‌شود، و از طعم لذیذ و عطر فوق‌ العاده‌ ای برخوردار است.

معرفی بهترین برنج عطری ایرانی با مشخصات کامل

اما بهترین برنج ایرانی چیست؟ بهترین برنج ایرانی چه ویژگی دارد؟

در استان های شمالی کشور برنج طارم و برنج کشت دوم یا چین دوم از بهترین برنج ایرانی شناخته میشود که عطر و پختی بینظیر دارند. بازرگانی برنج توسکا با عرضه مستقیم برنج کشت دوم امراللهی، برنج طارم هاشمی، برنج طارم چین دوم یا دونوج به صورت عمده و خرده از بزرگترین عرضه کنندگان بهترین برنج ایرانی میباشد.

انتخاب با شماست! این برنج‌ ها در گروه بهترین برنج ایرانی قرار می‌گیرند؛ و تنها کمی از لحاظ پخت، عطر و یا شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند؛ باید بر حسب ذائقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید. اکنون میتوانید بصورت رایگان برای مشاوره در خرید بهترین برنج ایرانی با ما در مجموعه توسکا تماس بگیرید.

معرفی بهترین برنج عطری ایرانی با مشخصات کامل

برنج کشت دوم امراللهی در مرداد ماه کشت شده و سرانجام در اوایل آبان ماه برداشت میشود. این برنج با کشت متفاوتی نسبت به سایر برنج های ایرانی از عطر و پخت فوق العاده خوبی برخوردار است که سبب شده این برنج در رتبه اول بهترین برنج ایرانی قرار گیرد.

ظاهر این برنج در حالت خام کمی تپل و کوتاه است و ممکن است دارای دانه های بند دار باشد که پس از پخت به خوبی قد کشیده و دانه بلند میشوند. بهتر است حتما برای یکبار هم که شده این برنج ممتاز ایرانی را تهیه و پخت کنید تا از عطر و پخت بسیار عالی آن بهره مند شوید.

قیمت بهترین برنج های ایرانی

از بهترین برنج شمال می‌توان به برنج کشت دوم امراللهی، طارم هاشمی، طارم محلی و طارم دونوج اشاره نمود. برنج طارم هاشمی مازندران با توجه به اصالت بذر، و همچنین عطر، طعم و کیفیت برنج از ارزش غذایی بالایی برخوردار است؛ همچنین این محصول نسبت به سایر برنج های برتر ایرانی از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است.

قیمت بهترین برنج های ایرانی

اگر قصد خرید بهترین برنج ایرانی را دارید، در واقع باید به سراغ برنج کشت دوم امراللهی در استان مازندران یعنی در شهرستان‌های جویبار و فریدونکنار بروید. زیرا که حاصلخیزی خاک لازم و بهترین آب و هوای کشاورزی در این مناطق یافت میشود.

همیشه  خرید بهترین ها بهای بالایی دارد. قیمت بهترین برنج ایرانی در فروشگاه‌ها بسیار گران به نظر می‌رسد. اما بهترین راه برای خرید بهترین برنج ایرانی با قیمت مناسب و ارزانتر این است که محصول موردنظرتان را از مراکز فروش معتبر در شمال کشور تهیه کنید که برنج را بدون واسطه و مستقیم عرضه میکنند.

نحوه خرید برنج ایرانی از شمال

زمانی که به سراغ خرید برنج ایرانی می‌روید، اگر انواع برنج ایرانی را به صورت کامل نشناسید، ممکن است که برنج نامرغوب ایرانی یا خارجی را به جای برنج ایرانی درجه یک خریداری کنید؛ و یا برنج خریداری شده اصطلاحاً قاطی داشته باشد.

نحوه خرید برنج ایرانی از شمال

برای شناخت یک برنج خوب و با کیفیت ایرانی میتوانید با یک راه حل ساده اقدام به بررسی برنج کنید. بدین صورت که کمی از برنج را در کف دست خود بگیرید و به آن بدمید (“ها” کنید)؛ پس از این عمل باید بوی خوش برنج به مشامتان برسد. برنج معطر ایرانی که بهترین برنج ایرانی میباشد عطر خود را با این عمل نمایان میکند.

برای تشخیص بهترین برنج ایرانی باید توجه کنید که برنج مشخصات ذیل را داشته باشد:

  1. برنج باید خالص، یکدست و یک رنگ باشد.
  2. برنج آفت زده و یا شپشک زده نباشد.
  3. در بسته بندی برنج حشره‌ ای وجود نداشته باشد.
  4. دانه های برنج بندی (بند دار) نباشد.
    نحوه خرید برنج ایرانی از شمال
  5. به روش بالا عطر و بوی برنج را بسنجید.
  6. برنج به میزان لازم خشک و سفت باشد.
  7. رنگ برنج بلوری و به اصطلاح شفاف باشد.

اگر در هر یک از مراحل خرید برنج ایرانی ممتاز دچار مشکل شدید به صورت تلفنی و یا از طریق راه های ارتباطی با مشاورین فروش توسکا ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ