خرید ارزان برنج اصیل شمال+ قیمت

خرید برنج اصیل شمال با قیمت ارزان در مجموعه برنج توسکا واقع در روستای پهناب، شهرستان جویبار از توابع استان مازندران در تمام طول سال آماده همکاری با مشتریان برنج شمال میباشد که خرید تناژ بالا و خرده انواع برنج را بدون واسطه و مستقیما از کشاورز تهیه نمایند. عرضه عمده و خرده برنج شمال درجه یک در بازرگانی برنج توسکا از افتخارات این مجموعه میباشد.

خرید ارزان برنج اصیل شمال+ قیمت

قیمت برنج درجه یک شمال

برنج ایرانی یکی از بهترین برنج تولید شده در جهان میباشد اما دلیل گرانی این برنج به خاطر کیفیت آن نیست بلکه دلایل دیگری دارد؛ از مهم ترین دلایل بالا بودن قیمت برنج ایرانی موارد زیر میباشند:

  1. بالا بودن هزینه کشت برای کشاورزان.
  2. کمبود سیستم های ماشینی مناسب.
  3. به صرفه نبودن استفاده از ماشین آلات کشت برای کشاورزان به دلیل کوچک بودن شالیزار.
  4. محصول کمتر نمونه های کشت شده برنج ایرانی نسبت به نمونه های خارجی.
  5. پایین آمدن بهره وری زمین های کشاورزی با توجه به تغییرات آب و هوایی کره زمین.
  6. وجود دلالان و واسطه ها در این بازار ایرانی.

قیمت برنج درجه یک شمال

اما بهترین راه برای خرید برنج شمال درجه یک با قیمت مناسب این است که تاجران و صاحبان فروشگاه ها در شهرستان به مراکز فروش معتبر مراجعه کرده و قیمت روز برنج شمال را بدون واسطه دریافت کنند.

برای دریافت قیمت برنج شمال به صورت مستقیم به لیست قیمت برنج توسکا در همین سایت مراجعه کرده و یا با مشاورین فروش توسکا تماس حاصل فرمایید.

بررسی مراکز فروش معتبر در شمال کشور

برنج یکی از ارقام اساسی در سفره ایرانیان میباشد که عضوی جدا نشدنی و بسیار خوشمزه میباشد. برنج شمال که از برنج های باکیفیت ایرانی و حتی در جهان میباشد نسبت به سایر برنج های خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار است به همین دلیل در بازار فروش با تقاضای بالایی رو به رو میباشد.

بهترین گزینه برای خرید با قیمت مناسب برنج شمال خرید مستقیم از کشاورز یا تولید کننده ها و کارخانجات شالیکوبی مورد اعتماد می باشد. کارخانه های شالیکوبی را می توان به عنوان اصلی ترین مراکز سنتی خرید و فروش برنج شمال به صورت عمده در استان های مازندران و گیلان و گلستان دانست.

بررسی مراکز فروش معتبر در شمال کشور

برای دست یافتن به مناسب ترین و واقعی ترین قیمت خرید برنج شمال باید اقدام به خرید از فروشندگان برنج واقع در بازرگانی برنج توسکا کرد. در این مجموعه می توان مستقیم و بدون واسطه برنج تهیه کرد. مجموعه توسکا راهی آسان برای خرید و فروش عمده انواع برنج های شمال فراهم آورده است و با ایجاد ارتباط مستقیم بین کشاورزان و فروشندگان و خریداران، خرید مستقیم و با حداقل واسطه را ممکن می سازد.

بازرگانی توسکا واقع در روستای پهناب برنج اصیل و با کیفیت شمال را از تولید کننده (کشاورز)، بدون واسطه و قیمتی منطقی و عادلانه در اختیار مشتری قرار می دهد.

توسکا با فراهم آوردن امکان خرید برنج به صورت مستقیم از کشاورز باعث خواهد شد قیمت تمام شده این محصول برای خریدار ارزان تر بنشیند، زیرا در بازار درصدی از قیمت خرید برنج شمال مربوط به واسطه ها می باشد. که متاسفانه در اینگونه موارد سود چندانی عاید کشاورزان نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ