خرید برنج طارم هاشمی کشت اول

مرکز فروش برنج شمال در استان مازندران با عرضه مستقیم انواع برنج طارم کشت اول و کشت دوم به صورت عمده این امکان را فراهم کرده است تا خریدار برنج طارم خوشپخت شمال بدون واسطه و با قیمت مناسب این محصول را از کشاورز تهیه نماید.

خرید برنج طارم هاشمی کشت اول

مشخصات برنج طارم هاشمی کشت اول

برنج طارم هاشمی کشت اول به برنجی گفته میشود که در اولین نوبت از کشت برنج در شالیزار کشت میشود. این محصول به دلیل کیفیت بالا در عطر، پخت و طعم به ممتازترین برنج ایرانی مشهور است از این رو برای مصارف رستوران ها، آشپزخانه ها و کترینگ ها بسیار مناسب است.

ظاهر برنج طارم هاشمی کشت اول نسبتا کشیده و رنگی استخوانی دارد از این رو به آن برنج طارم استخوانی نیز گفته میشود که بیشتر در استان های شمالی از جمله استان مازندران، گیلان و گلستان کشت میشود.

مشخصات برنج طارم هاشمی کشت اول

کیفیت بسیار خوب برنج طارم هاشمی کشت اول به این صورت است که پس از پخت تا چند روز نرم و خوش طعم باقی میماند و همانند برنج های خارجی خشک و سفت نمیشود و قابل مصرف میباشد.

استان مازندران مرکز اصلی تولید برنج طارم هاشمی کشت اول میباشد. برنج طارم هاشمی ممتاز توسکا از بهترین محصولات خوشپخت و مشتری پسند ایرانی میباشد که در بازرگانی برنج توسکا به صورت عمده و جزئی برای مشتریان قابل تهیه میباشد.

خرید عمده برنج کشت اول طارم

عرضه مستقیم برنج شمال در بازرگانی برنج توسکا به صورت حضوری و اینترنتی در تمام فصول سال برای مشتریان انجام میشود. این امکان سبب شده است تا برنج خالص و یکدست طارم کشت اول بدون واسطه و با اطمینان کامل توسط مشتریان در مراکز فروش مطمئن که با این مجموعه همکاری دارند انجام شود.

خرید عمده برنج طارم هاشمی کشت اول از بازرگانی برنج توسکا برای مشتریان برنج طارم کشت اول یک معامله پرسود و پرروزی میباشد؛ چرا که این محصول خالص و درجه یک را در کمترین زمان و با کمترین هزینه از تولید کننده تهیه میکنند.

خرید عمده برنج کشت اول طارم

برای خرید برنج طارم هاشمی مازندران به صورت اینترنتی از مجموعه برنج توسکا، میتوانید ابتدا بسته نمونه ۱۰ کیلویی از برنج کشت اول طارم درجه۱ را تهیه کرده و با اطمینان یافتن از کیفیت و اصالت محصول آن را در تناژ بالا و برای خرید عمده تهیه نمایید.

با خرید مستقیم برنج طارم هاشمی کشت اول از شمال کشور اطمینان لازم در خرید برنج خالص و یکدست برای مشتریان به وجود می آید و این امر فقط به سبب خرید از مراکز فروش معتبر که برنج اصیل شمال را عرضه میکنند ایجاد میشود.

قیمت برنج طارم هاشمی مازندران

انواع برنج ایرانی به دلیل کیفیت بالا نسبت به برنج های خارجی بی کیفیت و فقط خوش ظاهر قیمت بالاتری دارند. گفتنی ست که برنج طارم هاشمی از برنج های با کیفیت و گران قیمت ایرانی میباشد که حتی از برنج های پرمحصول ایرانی همچون برنج فجر، برنج شیرودی و برنج ندا قیمت بالاتری دارد.

قیمت برنج طارم هاشمی مازندران

این امر به دلیل کیفیت فوق العاده بالای این محصول در عطر، طعم، پخت و ظاهر برنج میباشد که سبب تمایز فاحش آن با دیگر محصول رده پایین شده است. همچنین از عوامل تاثیرگذار برروی قیمت کلی برنج طارم هاشمی کشت اول عواملی همچون موارد زیر میباشد:

۱- منطقه کشت برنج.

۲- میزان تمیزی بار.

۳- درصد خرد و شکستگی موجود در برنج.

۴- نحوه بسته بندی و ارسال برنج.

۵- کیفیت پخت و عطر برنج.

۶- تازه یا کهنه بودن برنج طارم.

۷- و…

اگر قصد خرید برنج طارم هاشمی مازندران با قیمت مناسب را دارید؛ بهتر است در فصل برداشت برنج طارم هاشمی یعنی تابستان (مردادماه) اقدام به خرید نمایید. زیرا در این فصل از سال با توجه به عرضه و تقاضا قیمت برنج طارم هاشمی مازندران در پایین ترین میزان خود قرار دارد.

به صورت کلی قیمت برنج طارم هاشمی امروز در محدوده مشخصی قرار دارد که اگر خیلی بیشتر و یا خیلی کمتر از آن حدود باشد باید به کیفیت برنج مشکوک شد. برای اطلاع از قیمت روز برنج طارم هاشمی مازندران به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مشاورین فروش توسکا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ