خرید برنج نیم دانه شمال [عکس+ قیمت]

خرید برنج نیم دانه عطری ایرانی با قیمت مناسب فقط از مراکز فروش در شمال کشور امکان پذیر میباشد که برنج نیم دانه را مستقیما از کشاورز تهیه و بدون واسطه راهی بازار میکنند. برای اینکه در این راه به شما راهنمایی کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

خرید برنج نیم دانه شمال [عکس+ قیمت]

فروشندگان برنج نیمدانه شمال در شهرستان ها

از بهترین برنج های شکسته ایرانی برنج نیم دانه طارم عطری میباشد که توسط اکثر فروشندگان برنج ایرانی در شهرستان ها به فروش میرسد. برنج نیم دانه همان دانه های شکسته و نیمه شده از برنج سفید هستند که در هنگام تبدیل شالی به برنج سفید در کارخانه شالیکوبی جداسازی میشوند.

این برنج های نیم دانه کارخانه ای حاوی برنج های نیم دانه ریز و درشت، سنگ، سیاهی و دانه های رنگی هستند که بایستی سورت (تمیز) شوند. کشاورزان پس از برداشت شالی از مزارع، شالی برنج را به تاجران میفروشند و یا پس از تبدیل شالی به برنج سفید، برنج تبدیل شده در کارخانه شالیکوبی (برنج کارخانه ای یا برنج پالول) را به فروش میرسانند.

فروشندگان برنج نیمدانه شمال در شهرستان ها

بنابراین امکان خرید برنج نیمه تمیز و بدون سیاهی از کشاورزان وجود ندارد. بهتر است برای خرید برنج نیم دانه سورت شده و خالص معطر به نمایندگی های فروش برنج شمال مراجعه کنید تا این محصول را با کیفیت بالا و بدون واسطه تهیه نمایید.

خرید بدون واسطه برنج نیم دانه عطری

در هنگام خرید برنج نیم دانه عطری توجه کنید که این محصول را از کدام برنج تهیه میکنید. انواع برنج ایرانی، برنج نیم دانه و شکسته دارند که برنج نیم دانه نیز مرغوبیت و کیفیت همان برنج توجه سالم را دارد.

در میان انواع برنج ایرانی، برنج نیم دانه طارم عطری و برنج نیم دانه کشت دوم از بهترین برنج های نیم دانه ایرانی میباشند که بیشتر در استان های شمالی و به خصوص استان مازندران که مرکز تولید برنج معطر ایرانی میباشد، یافت میشوند.

خرید بدون واسطه برنج نیم دانه عطری

با توجه به عطر برنج کشت دوم، برنج نیم دانه این محصول عطری بسیار عالی خواهد داشت و به دلیل شکسته بودن این برنج، عطر مطبوع آن به راحتی قابل استشمام است.

از انواع برنج نیم دانه عطری ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرید انواع برنج نیم دانه عطری شمال با قیمت مناسب و به صورت عمده و جزئی در بازرگانی برنج توسکا برای مشتریان برنج نیم دانه قابل انجام می باشد. برای دریافت قیمت انواع برنج نیم دانه با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

قیمت روز برنج شکسته معطر شمال

برنج نیم دانه ارزان به برنج نیم دانه پرمحصول با قیمت ارزان تری نسبت به برنج های نیم دانه کیفی در بازار یافت میشود. قیمت فروش برنج نیم دانه به دلیل شکل ظاهری آن و شکسته بودن از قیمت برنج سالم به مراتب کمتر بوده و برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه است.

قیمت عمده برنج نیم دانه ارزان به مواردی از قبیل نوع برنج، عطر و طعم دار بودن برنج بستگی دارد و بوسیله ی دلالان یا بنکداران قیمت گذاری می شود. اما شما خریدار برنج شکسته ایرانی که به دنبال خرید برنج نیم دانه معطر شمال هستید میدانید که بهترین راه برای اطلاع از قیمت روز برنج نیم دانه معطر، مراجعه به مراکز فروش معتبر در شمال کشور میباشد.

قیمت روز برنج شکسته معطر شمال

بازرگانی برنج توسکا با سابقه درخشان در عرضه انواع برنج اصیل شمالی توانسته است در سال های اخیر بهتر مرکز فروش برنج معطر شمال از نظر مشتریان شناخته شود که این محصول را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی عرضه میکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ