فروشگاه اینترنتی برنج فجر سوزنی گرگان

برای اطلاع از نحوه خرید و فروش برنج فجر سوزنی گرگان در شمال کشور از مراکز فروش معتبر در استان گلستان و مازندران اطلاعات کسب کنید. بازرگانی برنج توسکا با ارائه قیمت روز برنج فجر گرگان عطری به صورت مستقیم به مشتریان خدمت رسانی میکند.

فروشگاه اینترنتی برنج فجر سوزنی گرگان

مشخصات برنج فجر سوزنی گرگان

برنج فجر سوزنی از برنج های پرمحصول ایرانی میباشد که با قد کشیده و رنگ سفید کریستالی میباشد. این برنج ظاهری شبیه به خنجر و دوسر سوزنی دارد. از این رو به آن برنج فجر سوزنی میگویند.

به صورت عمده این برنج در استان های شمالی کشور کشت میشود. برنج فجر گرگان و برنج فجر مازندران از خوشپخت ترین و عطری ترین برنج های فجر ایرانی میباشد.

مشخصات برنج فجر سوزنی گرگان

برنج فجر برحسب نوع منطقه کشت با ویژگی های متفاوتی همراه هستند.

بنابراین برحسب منطقه کشت برنج، ۲ نوع برنج فجر داریم: ۱-برنج فجر گرگان ۲-برنج فجر محلی جویبار

این دو برنج فجر سوزنی هر دو از برنج های فجر سوزنی ممتاز میباشند که شباهت زیادی با یکدیگر دارند و تفکیک این دو نوع برنج از یکدیگر، فقط توسط کارشناسان خبره و تاجران اصیل برنج قابل انجام میباشد.

فروش اینترنتی برنج فجر سوزنی گرگان

مهم ترین ویژگی که برنج ایرانی باید داشته باشد و برای خریداران بسیار مهم است، عطر، طعم و پخت برنج میباشد. برنج فجر با دارا بودن این ویژگی ها در میان انواع برنج ایرانی در رده بالاتری قرار دارد.

برای خرید اینترنتی برنج فجر سوزنی گرگان و برنج فجر محلی جویبار از طریق راه های ارتباطی که در همین سایت درج شده است میتوانید اقدام به خرید عمده این محصول نمایید.

فروش اینترنتی برنج فجر سوزنی گرگان

عرضه مستقیم برنج فجر سوزنی در بازرگانی برنج توسکا سبب شده است تا خرید برنج فجر سوزنی توسط خریداران با خیال آسوده انجام شود و از کیفیت و خالص بودن بار اطمینان داشته باشند.

پخت مناسب در کنار عطر خوب این محصول سبب شده است تا این برنج در مصارف خانگی، آشپزخانه ها، رستوران ها، هتل ها، کترینگ ها و… مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت روز برنج فجر سوزنی در بازار

قیمت برنج فجر سوزنی گرگان در شمال کشور به دلیل عطری بودن این برنج نسبت به سایر برنج های فجر مانند برنج شیرودی، کمی بالاتر میباشد. اما توجه داشته باشید که عطر این برنج در مقایسه با برنج های کیفی مانند برنج طارم و برنج کشت دوم بسیار کمتر میباشد. از این رو قیمت برنج فجر گرگان امروز نسبت به سایر برنج های کیفی ارزان تر میباشد.

قیمت روز برنج فجر سوزنی در بازار

کیفیت خوب و طعم مطبوع برنج فجر سبب شده است تا این برنج در بازار خرید و فروش برنج ایرانی به صورت عمده به فروش برسد. قیمت برنج فجر عمده برای مشتریان به دلیل حذف هزینه های اضافی بسیار مناسب تمام میشود.

قیمت برنج فجر سوزنی در بازار شمال کشور، در فصل برداشت ارزان تر از هر زمان دیگری میباشد. پس بهتر است برای خرید برنج فجر گرگان عطری و خرید برنج فجر محلی جویبار به صورت عمده در فصل برداشت این برنج، یعنی اواخر فصل تابستان اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ