فروشگاه و مرکز خرید برنج شیرودی استخوانی

برنج شیرودی استخوانی با قیمت ارزان را به صورت مستقیم از شمال کشور تهیه کنید. اگر قصد خرید برنج شیرودی استخوانی از فروشگاه برنج توسکا را دارید کافیست با ما تماس بگیرید.

فروشگاه و مرکز خرید برنج شیرودی استخوانی

برنج شیرودی استخوانی چه مشخصاتی دارد؟

برنج شیرودی از برنج های پرمحصول ایرانی است. این برنج در اکثر استان های شمالی کشت می شود. برنج شیرودی دانه بلندترین برنج شمالی است. از لحاظ ظاهری بسیار کشیده و مشتری پسند می باشد.

برنج شیرودی بخاطر ظاهر کشیده و رنگ سفید استخوانی که دارد به برنج شیرودی استخوانی معروف است‌. در مورد عطر و پخت برنج شیرودی استخوانی باید گفت که عطر بسیار کم ولی پخت با جوش خوره مناسبی دارد.

برنج شیرودی استخوانی چه مشخصاتی دارد؟

بزرگترین عیبی که بر برنج شیرودی وارد می شود به دوره بعد از پخت است. با اینکه پخت خوبی دارد ولی تا مدت زمان کوتاهی پس از پخت نرمی خود را حفظ میکند.

قیمت برنج شیرودی استخوانی در فروشگاه ها چقدر است؟

برنج های پرمحصول ایرانی از ارزانترین برنج های موجود در بازار هستند. اما مشخصا قیمت بالاتری نسبت به برنج های خارجی دارند. در لیست قیمت برنج های پرمحصول، برنج شیرودی در پایین لیست قرار دارد.

همانطور که گفتیم برنج شیرودی با اینکه پخت خوبی دارد ولی نرمی خود را خیلی زود بعد از پخت از دست می دهد‌. همچنین عطر ضعیفی دارد. این عوامل باعث می شوند تا قیمت برنج شیرودی استخوانی در فروشگاه ها ارزانتر سایر برنج های ایرانی باشد.

در میان انواع برنج پرمحصول ایرانی، برنج فجر ایرانی عطر بیشتری نسبت به برنج شیرودی دارد. از این رو برنج شیرودی قیمت ارزان تری دارد.

قیمت برنج شیرودی استخوانی در فروشگاه ها چقدر است؟

اگر قیمت روز برنج شیرودی استخوانی در شمال را می خواهید با مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید. و یا به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کنید.

 فروش استثنایی برنج شیرودی استخوانی در توسکا

خریداران عمده برنج شیرودی استخوانی مسلما به دنبال خرید تناژ بالا برنج شیرودی با قیمت استثنایی هستند. مهمترین پارامتر در خرید برنج شیرودی از فروشگاه های برنج ایرانی پارامتر قیمت است (با فرض خالص و یکدست بودن برنج شیرودی).

استعلام گرفتن قیمت روز برنج شیرودی استخوانی از مراکز فروش مختلف در این امر می تواند به شما کمک کند. همچنین خرید نمونه برنج شیرودی می تواند باعث شناخت شما از کیفیت برنج شود.

فروش استثنایی برنج شیرودی استخوانی در توسکا

در فروشگاه برنج توسکا بخاطر عرضه مستقیم برنج شیرودی استخوانی یکدست و خالص (بدون دخالت واسطه ها و دلال ها) قیمت برنج شیرودی بصورت استثنایی عرضه می شود‌.

ابتدا برنج شیرودی از کشاورزان خریداری می شود‌. سپس سورت و بسته بندی می شود و در نهایت به دست مشتری می رسد و امکان خرید بدون واسطه برنج شیرودی برای مشتریان این محصول در توسکا فراهم شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ