قیمت برنج در شالیزار [برنج مازندران]

برای اطلاع از قیمت روز برنج در شمال کشور با مرکز فروش برنج توسکا تماس حاصل فرمایید تا برنج خالص و درجه یک ایرانی را با قیمت برنج در شالیزار تهیه کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

قیمت برنج در شالیزار [برنج مازندران]

کشاورزی در استان های شمالی

برنج های شمالی سالیان درازی است که به عنوان نگین شالیزارهای شمالی شناخته می شوند. هر ساله از اوایل فصل بهار جنب و جوش در میان مردم استان های شمالی برای شروع کاشت برنج آغاز می شود و کشاورزان برای کاشت بذرهای جوانه زده گیاه برنج آماده می شوند و برای آماده سازی شالیزار خود اقدام می کنند.

می دانیم که کاشت، کشت و برداشت برنج از فصل بهار آغاز می شود و در فصل پاییز خاتمه می یابد. آماده سازی شالیزار برای کاشت جوانه برنج اهمیت ویژه ای دارد و یک خاک نامناسب می تواند تمامی مراحل رشد و پرورش برنج را به خطر بیندازد.

کشاورزی در استان های شمالی

آماده سازی شالیزار با شخم زدن آن، تقسیم بندی راه های آب، کود مناسب و… انجام می شود تا به هنگام شروع کاشت برنج مشکلی در میان نباشد. همان طور که می دانید جوانه های برنج از بذرهای محصول سال قبل است و این کار در بین کشاورزان مرسوم است. کاشت نشاء هرساله از اوایل اردیبهشت ماه آغاز می شود و امروزه استفاده از ماشین آلات کشاورزی کار کشاورزان را راحت کرده است و دیگر می توانند حتی نشاء برنج را به صورت کاملا صنعتی و آسان تر انجام بدهند.

بهترین زمان برای خرید برنج با قیمت ارزان و مناسب این است که خریدار برنج عمده و خرده ایرانی محصول مورد نظر خود را به صورت مسقیم از شالیکاران شمالی تهیه کنند. این عمل موجب میشود تا بدون واسطه برنج خالص و اصیل شمالی را خریداری نمایند.

قیمت برنج در روزهای آینده

قیمت برنج با توجه به نوع برنج، نحوه بسته بندی برنج، کیفیت سورت و بوجاری برنج، میزان عطر، کیفیت پخت، طعم برنج و ماندگاری پس از پخت آن محاسبه میشود. در نتیجه قیمت برنج های کیفی از قیمت برنج های پرمحصول بالاتر است.

در سال های اخیر در ایران شاهد نوسان شدید قیمت انواع برنج شمال بودیم. این تغییر قیمت ها همیشه رو به بالا بوده است. افزایش قیمت روز انواع برنج ایرانی منجر به کاهش قدرت خرید برنج ایرانی شده است. بنابراین سرانه مصرف برنج ایرانی کاهش یافته است.

قیمت برنج در روزهای آینده

در خرید و فروش عمده برنج ایرانی مهمترین نکته بعد از کیفیت موضوع قیمت روز برنج شمال است. قیمت فروش عمده برنج ایرانی باید مقرون به صرفه باشد به طوری که خریداران عمده بتوانند با قیمت مناسب برنج ایرانی را در بازار عرضه کنند.

در هنگام بسته بندی برنج های ایرانی بسته بندی عموما در کیسه های نخی یا نایلونی است. قیمت برنج شمالی در کیسه های نخی نسبت به کیسه های نایلونی گران تر خواهد بود.

قیمت برنج شمال عمده را هم می توانید از مجموعه برنج توسکا دریافت نمایید. در اینجا برنج های به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به دست مشتری می رسد. به همین خاطر در این مجموعه انواع برنج شمال با قیمت بسیار عالی ارائه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ