قیمت برنج طارم هاشمی درجه یک شمال امسال

کیفیت بالا و مناسب بودن قیمت برنج طارم هاشمی درجه یک شمال زمینه را برای خرید و فروش بیشتر آن فراهم کرده است‌. این برنج خوش عطر و دانه بلند پایه اصلی پذیرایی در مهمانی ها و مجالس مختلف است. طبخ خوبی دارد و در زمان پخت به خوبی قد می کشد بدون اینکه باعث اینکه دانه از هم جدا شود. برنج طارم در نوبت اول کشت می شود بدین ترتیب بهترین کیفیت را دارد‌. قیمت برنج طارم هاشمی کشت اول را تولیدی بر اساس حجم محصول اعلام می کند و هر چه وزن بسته بندی بزرگ تر باشد قطعا قیمت بیشتری هم دارد.

قیمت برنج طارم هاشمی درجه یک شمال امسال

فاکتورهای مهم در انتخاب برنج مرغوب

برنج شمال دارای شاخصه های بارزی بوده و همین امر محبوبیت آن را در بازار دو چندان کرده است. برای انتخاب برنج مرغوب و نیم دانه هاشمی باید به فاکتورهای مهمی توجه کنید که ما در زیر آنها را معرفی می کنیم تا شما شناختی بهتر از محصول داشته باشید.

  1. اولین فاکتور توجه به تازه بودن محصول است چون برنج هر چه کهنه تر می شود در واقع بافت آن خشک تر می گردد و پخت بهتری هم دارد و به خوبی قد می کشد. به همین دلیل بیشتر افراد سعی می کنند تا برنج های تولید شده از سال های قبل را انتخاب کنند.
  2. فاکتور بعدی در زمان انتخاب توسط به یکدست بودن محصول است چون برای آبکش کردن نباید نیم دانه و یا خورد داشته باشد و باید تمام دانه ها قلمی و بلند باشند.
  3. رنگ برنج باید سفید و یا شیشه ای باشد و در غیر این صورت برنج مرغوبی نخواهد بود.فاکتورهای مهم در انتخاب برنج مرغوب
  4. فاکتور دیگری که در انتخاب این محصول باید آن را مد نظر قرار دهیم عطر برنج است که برنج های بومی خصوصا شمالی دارای عطری کاملا طبیعی و ارگانیک هستند و این بوی خوب را در زمان پخت هم به خوبی استشمام می کنید.
  5. برای برنج ها در زمان پخت حالت چسبنده پیدا می کنند پس شما باید ابتدا کنی از برنج را برای امتحان طبخ کنید و در صورت رضایت آن را در حجم بالاتر تهیه کنید.

آشنایی با نحوه بسته بندی برنج برای صادرات

برنج برای صادرات هم گزینه خوبی بوده و چون در کشور به صورت انبوه و در نمونه های مختلف تولید می شود می توان آن آن با بسته بندی مجزایی برای صادرات ارسال کرد. گونی های پلاستیکی و نخی بهترین گزینه برای بسته بندی کردن هستند. از ‌کشورهای وارد کنند می توان به : عراق، عربستان، روسیه و… اشاره نمود که تولیدکنندگان برنج نیز تمایل بالایی برای صادرات به این کشورها را دارند.

آشنایی با نحوه بسته بندی برنج برای صادرات

زیرا در صورتی که برنج خود را به کشورهای دیگر صادر کنند و رضایت مشتریان خارجی را جلب نمایند می توانند بازار فروش خود را چند برابر کرده و فروش خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهند. بسته بندی باید به گونه ای باشد که تولیدی بتواند تاریخ تولید و انقضا و همچنین آرم بهداشت و نام برند را روی آن درج کند. در این صورت است که مصرف کننده می تواند محصول ایرانی را به راحتی تشخیص دهد.

برنج های صادراتی باید دارای بسته بندی های کاملا استاندارد د در عین حال شکیل و زیبا باشند تا بتوانند رضایت مصرف کننده را جلب کنند. جون در فرآیند حمل و نقل آلودگی های زیادی وجود دارد و ممکن است حتی در مقابل نوسانات جوی قرار بگیرد ابتدا برنج درون نایلون ریخته می شود تا از هر گونه رطوبت و نم و نا به دور باشد. سپس کیسه های نخی که دارای چاپ هستند روی نایلون کشیده می شود.

پارامترهای تعیین قیمت برنج

پارامترهای زیادی پیش روی تولید کننده قرار دارد که می تواند بر اساس آنها قیمت مشخصی را برای برنج برنج اعلام کند. در زیر این پارامترها را معرفی می کنیم:

  1. اولین و مهمترین پارامتر در واقع مارک برنج است چون برنج های شمالی بهترین کیفیت را دارند و می توانند برای صادرات هم گزینه مناسبی باشند. برندهای داخلی دارای قیمت های مختلفی هستند و مشتری می تواند با کمترین هزینه هم آن را تهیه کند.‌
    پارامترهای تعیین قیمت برنج
  2. زمانی که سطح عرضه محصول به بازار زیاد می شود و میزان تقاضا برای محصول کم است قیمت هم کاهش پیدا می کند. در واقع این دو مقابل هم قرار می‌گیرند. اگر محصول در بازار به فراوانی یافت شود هزینه کمتری دارد و اگر برنج کمیاب شود با نرخ بالایی هم به فروش می رسد.
  3. حجم فروش یک عامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت است به طوری که اگر فروش به صورت عمده انجام شود نرخ ارزان تری دارد. افرادی که برنج را به صورت جزئی و تنها یک گونی خریداری می کنند باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند.‌
  4. امروزه کشاورزان برای کاشت برنج باید هزینه های گزافی را پرداخت کنند و تورم سبب شده تا نرخ مواد اولیه برای تولید هم بیشتر شود. به همین دلیل کشاورز هم برنج را با قیمت بالایی به فروش می رساند تا بتواند به سود اولیه خود دست پیدا کند و این هزینه ها جبران شود.

مرجع خرید برنج طارم هاشمی درجه یک شمال

مرجع خرید برنج طارم هاشمی درجه یک شمال در این مرجع خرید برنج نیم دانه هاشمی عمده دارای قیمت مناسبی بوده و مشتری می تواند به راحتی آن را تهیه کند. خرید ابن محصول به صورت عمده و جزئی انجام می شود که این امر بستگی به نیاز و مصرف مشتری دارد. حجم محصول در خرید به صورت عمده بالا بوده و مشتری قادر است با پرداخت هزینه کمتر آن را تهیه کند که برای او مقرون بصرفه است. بدین ترتیب او از تخفیفات ویژه ای بهره مند می شود.

خرید برنج درجه یک در بازار های ایرانی اغلب به طور عمده انجام می شود و مشتریان این محصولات را به راحتی می توانند در هر اندازه ای که بخواهند تهیه کنند. با خربد اینترنتی هم می‌توانید محصول را به صورت عمده تهیه کنید که تخفیفات گسترده تری برای شما به همراه دارد و مقرون بصرفه است. خریداران برنج در ایران می توانند این محصول بسیار مقوی را از فروشگاه ها تهیه نمایند. بعضی از مشتری ها نیز وجود دارند که برای خرید آن در فصل برداشت به محل تولیدی ها مراجعه می کنند و آن را با قیمت مناسب تری خریداری می نمایند.

با انجام این نوع فروش تولیدی ها می توانند خریدار های بیشتری را به سمت خرید محصولات خود سوق دهند و در نتیجه محصولات بیشتری را به فروش می رسانند. از این طریق آن ها می توانند درآمد بیشتری را به دست آورند که باعث توسعه کار آنها می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ