قیمت روز برنج بینام کشت دوم+نحوه خرید

اگر به دنبال بهترین برنج ایران هستید خرید برنج بینام کشت دوم مازندران را پیشنهاد می دهیم. برای دریافت قیمت روز بینام کشت دوم با مدیر فروش توسکا تماس بگیرید. یک برنج کم نظیر ایرانی در عطر و پخت.

برنج کشت دوم بهتر است یا چین دوم

به برنجی که بلافاصله بعد از برداشت برنج کشت اول، کشت می شود و در فصل پاییز برداشت می شود برنج کشت دوم گفته می شود.

و به برنجی که بلافاصله بعد از برداشت برنج کشت اول، به واسطه آبدهی و کودهی به همان بوته های کشت اول حاصل شده و در فصل پاییز برداشت می شود برنج چین دوم یا دونوج یا راتون گفته می شود.

و به تمامی این برنج هایی که در فصل پاییز برداشت می شوند برنج پاییزه می گویند. در برخی از مناطق به برنج های پاییزه برنج وحشی نیز گفته می شود.

تجربه ما نشان می دهد که برنج کشت دوم از برنج چین دوم چه در عطر و چه در پخت برتر است ولی برنج چین دوم از لحاظ ارگانیک بودن بهتر می باشد.

از برنج کشت دوم به عنوان بهترین برنج ایران یاد می شود. پخت و ری بینظیر به همراه عطر عالی باعث تمایز این برنج از سایر برنج های ایرانی شده است.

نمونه ای از برنج کشت دوم امرللهی اصیل مازندران را در تصویر زیر مشاهده می کنید که محصول روستای پهناب است.

قیمت برنج بینام کشت دوم

انواع برنج کشت دوم

برنج کشت دوم در مازندران به دو نوع تقسیم می شود:

برنج کشت دوم طارم: این برنج کشت دوم از لحاظ عطر و پخت بسیار عالی می باشد.

برنج کشت دوم بینام: که به آن برنج امراللهی کشت دوم یا بهنام کشت دوم نیز گفته می شود. این برنج از کشت دوم طارم برتر می باشد زیرا قدرت پخت بسیار بالایی دارد.

یکی از نکات شگفت انگیز در مورد برنج وحشی کشت دوم بینام این است که حتی دانه های شکسته این برنج به قدری قد می کشند که بعد از پخت انگار برنج کامل را پخت زده اید.

لوکس ترین برنج موجود در بازرگانی برنج توسکا، برنج کشت دوم امراللهی توسکا است که از عطر و پخت بینظیری برخوردار است. پیشنهاد می کنیم حداقل برای یکبار این برنج فوق العاده را تست کرده و از طعم و عطر عالی یک برنج ناب ایرانی لذت ببرید.

قیمت برنج بینام کشت دوم

قیمت برنج بینام کشت دوم جهت خرید

برنج کشت دوم یکی از حساسترین برنج های ایرانی است که به عوامل محیطی از جمله باد حساس است. از آنجایی که این برنج در فصل خنک پاییز برداشت شده و در کارخانه های برنجکوبی کوبیده می شود. پس باید در محیطی ایزوله و گرم فرایند برنجکوبی شکل گیرد.

اگر محیط در معرض باد باشد دانه های برنج بصورت بند بند درآمده و شکسته می شود.

همین عوامل نشان می دهد که تامین برنج کشت دوم بینام چقدر تخصصی بوده و کاملا حرفه ای می باشد.

دریافت قیمت روز برنج بهنام کشت دوم بایستی از مراجع اصلی خرید و فروش برنج ایرانی در شمال صورت گیرد. ما به عنوان یکی از مراجع و مراکز خرید و فروش برنج ایرانی در مازندران اماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان پیرامون قیمت روز برنج بینام کشت دوم هستیم.

قیمت برنج بینام کشت دوم

شما ابتدا با سفارش نمونه برنج کشت دوم می توانید در کمترین زمان با تست نمونه از کیفیت برنج کشت دوم امراللهی توسکا مطلع گردید. در نهایت برای خرید برنج بینام کشت دوم می توانید سفارش اصلی خود را صادر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ