چگونه شالی برنج طارم عمده بخریم؟

اگر قصد خرید عمده شالی برنج طارم در فصل برداشت را دارید کافیست با مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید. خرید عمده شالی طارم در فصل برداشت با ارزانترین قیمت ممکن میسر خواهد بود.

چگونه شالی برنج طارم عمده بخریم؟

مشخصات شالی درجه یک طارم

بسیاری از خریداران عمده برنج طارم به منظور خرید برنج طارم با ارزانترین قیمت ممکن اقدام به تهیه و خرید شالی طارم در فصل برداشت میکنند. زمانیکه شالی طارم در اوایل مرداد درو میشود به علت فراوانی محصول قیمت شالی و درنتیجه قیمت برنج طارم در ارزانترین قیمت ممکن قرار دارد.

شالی برنج به مانند یک هندوانه سربسته میماند. شناخت نادرست از شالی درجه یک باعث متضرر شدن خریدار میشود زیرا انتظار محصول دهی از آن شالی به آن شکلی که خریدار تصور میکرد ممکن است نباشد اما در مقابل شالی های مرغوب و درجه یک طارم به میزان استاندارد از برنج سفید را حاصل میدهند.

مشخصات شالی درجه یک طارم

پس خرید و شناخت شالی های درجه یک طارم در فصل برداشت بسیار ضروری ست. در یک مجموعه کلی از مشخصات شالی مرغوب طارم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شالی درجه یک طارم باید فاقد چَکو (شالی فاقد هسته) باشند.
  2. شالی مرغوب طارم بایستی کاملا رسیده و به رنگ زرد طلایی باشند یعنی فاقد بذر سبز و نارس باشند.
  3. وجود برنج دلک یا شاهک (برنج هرزه) باعث میشود تا شالی طارم یکدست نباشد. پس شالی درجه یک طارم باید به صورت خالص و فاقد برنج دلک باشد.
  4. میزان رطوبت شالی برنج طارم حتما باید بررسی گردد. عموما شالی طارم در روز های بارنگی با رطوبت بالا نباید برداشت شود.
  5. سایز دانه های شالی نباید ریز باشد.
  6. میزان در دسترس بودن آب برای بدست آوردن شالی درجه یک بسیار حیاتی میباشد. اگر شالی ها به اندازه کافی آب دریافت نکنند آنگاه ممکن است در هنگام تبدیل شدن به برنج سفید دچار شکستگی شوند.

مرکز فروش عمده شالی طارم درجه یک

جهت خرید عمده شالی طارم بهتر است به مراکز و مراجع اصلی فروش شالی طارم در مازندران مراجعه کنید. اولین و مهم ترین گام در این قسمت شناسایی مراکز فروش معتبر شالی طارم در مازندران میباشد. اعتماد به مراکز فروش باعث تسهیل در امر خرید عمده شالی طارم میشود.

مرکز فروش عمده شالی طارم درجه یک

بازرگانی برنج توسکا واقع در روستای پهناب از توابع شهرستان جویبار با سابقه طولانی در عرضه انواع شالی درجه یک طارم مازندران آماده همکاری با تاجران و خریداران عمده شالی طارم است. مقایسه قیمت و کیفیت شالی طارم توسکا با بقیه مراکز شما را به این واقعیت نزدیک میکند. در قسمت بعدی با جزئیات بیشتر به پرامتر قیمت شالی طارم میپردازیم.

قیمت شالی طارم در مازندران

تجربه ثابت کرده است که اگر تاجری شالی مرغوب طارم (شالی که ۶ مشخصه فوق را داشته باشد.) را خریداری و سپس جهت تبدیل به برنج سفید به کارخانه شالیکوبی انتقال دهد آنگاه تقریبا ۶۰ درصد از شالی خریداری شده به برنج سفید تبدیل میشود. الباقی شالی ها تبدیل به سبوس، نیمدانه و… میشود.

حال اگر همین تاجر شالی نامرغوب طارم را به دلیل حرفه ای نبودن انتخاب کند آنگاه ممکن است فقط ۴۵ تا ۵۰ درصد از شالی به برنج سفید تبدیل گردد. حرفه ای بودن در شناخت شالی درجه یک طارم به صورت چشمگیری در تعیین قیمت تمام شده برنج سفید نقش دارد. تاجران حرفه ای با انتخاب بهترین شالی های طارم و با محاسبه بیشترین ضریب از تبدیل شالی به برنج سفید بیشترین سود ممکن را از خرید شالی طارم دریافت میکنند.

قیمت شالی طارم در مازندران

در اینجا قیمت شالی طارم درجه یک با قیمت شالی طارم درجه دو بسیار متفاوت است. با اینکه قیمت شالی درجه یک طارم گرانتر از قیمت شالی درجه دو طارم است ولی سود نهایی در خرید شالی درجه یک طارم میباشد. زیرا ضریب محصول دهی شالی به برنج سفید در مورد اول بسیار بیشتر است همچنین کیفیت ظاهری برنج سفید حاصل شده در شالی مرغوب طارم بسیار بالاتر و در نتیجه قیمت فروش این نوع برنج ها بیشتر است.

تعیین قیمت اولیه شالی درجه یک طارم در مازندران یکی از تخصصی ترین موارد در حوزه برنج میباشد. برای دریافت قیمت روز شالی درجه یک طارم در مازندران میتوانید با مرکز تخصصی فروش شالی طارم توسکا ارتباط بگیرید.

در اینجا ما مرغوب ترین و بهترین شالی های طارم را به صورت مستقیم و بدون واسطه از شالیکاران به خریداران عرضه میکنیم. مسلما قیمت فروش شالی طارم در این مجموعه بسیار مناسب تر از جاهای دیگر خواهد بود.

نکته مهم تر اینکه خریداران با اطمنیان صددرصد نسبت به خالص بودن شالی ها و با کیفیت بودن شالی ها اقدام به خرید از این مجموعه میکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ